Spillredaksjonen Skrevet i går, 05:00 Skrevet i går, 05:00 Månedens spill for PlayStation Plus Extra og Premium Les hele saken på Gamer.no»
Marfu Skrevet i går, 10:40 Skrevet i går, 10:40 Er blitt veldig forvirret på hva som egentlig følger med i de forskjellige pakkene. Vil tro at folk flest har basic/standard versjonen og forstår ikke utifra artikkelen hva som følger med der. Har pleid å ha PS+ i alle år, men nå er det bare dyrt og utydelig hva man får.
Rogshit Skrevet i går, 11:25 Skrevet i går, 11:25 Marfu skrev: Er blitt veldig forvirret på hva som egentlig følger med i de forskjellige pakkene. Vil tro at folk flest har basic/standard versjonen og forstår ikke utifra artikkelen hva som følger med der. Har pleid å ha PS+ i alle år, men nå er det bare dyrt og utydelig hva man får. Jeg har Essential(billigste) og har ingen problemer med å forstå hva jeg får
Marfu Skrevet i går, 15:29 Skrevet i går, 15:29 Rogshit skrev (4 timer siden): Marfu skrev (4 timer siden): Er blitt veldig forvirret på hva som egentlig følger med i de forskjellige pakkene. Vil tro at folk flest har basic/standard versjonen og forstår ikke utifra artikkelen hva som følger med der. Har pleid å ha PS+ i alle år, men nå er det bare dyrt og utydelig hva man får. Ekspander Jeg har Essential(billigste) og har ingen problemer med å forstå hva jeg får Kan du være behjelpelig med å forklare utifra denne artikkelen for meg? For jeg forstår det ikke.
Rogshit Skrevet i går, 16:16 Skrevet i går, 16:16 Marfu skrev: Rogshit skrev (4 timer siden): Marfu skrev (4 timer siden): Er blitt veldig forvirret på hva som egentlig følger med i de forskjellige pakkene. Vil tro at folk flest har basic/standard versjonen og forstår ikke utifra artikkelen hva som følger med der. Har pleid å ha PS+ i alle år, men nå er det bare dyrt og utydelig hva man får. Ekspander Jeg har Essential(billigste) og har ingen problemer med å forstå hva jeg får Kan du være behjelpelig med å forklare utifra denne artikkelen for meg? For jeg forstår det ikke. Hvis du har Essential får du ingen av disse(kun månedlige spill som du må legge til manuelt), har du Extra eller Premium får du spille alle spilla fra artikkelen i en gitt periode :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå