BadCat Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Ingen av mine foreldre greide å ta seg av barn, ikke sammen, ikke hver for seg, ikke med hjelp fra tredjepart. Hvis ikke oppegåede slektninger kan komme på banen er det eneste som hjelper at barna permanent tas ut av hjemmet. Så må det følges opp at de nye hjemmene ikke er like dysfunksjonelle eller verre. 1
Gjest 03488...d3d Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden BadCat skrev (1 minutt siden): Ingen av mine foreldre greide å ta seg av barn, ikke sammen, ikke hver for seg, ikke med hjelp fra tredjepart. Hvis ikke oppegåede slektninger kan komme på banen er det eneste som hjelper at barna permanent tas ut av hjemmet. Så må det følges opp at de nye hjemmene ikke er like dysfunksjonelle eller verre. Jeg er en dårlig mor sant? Er det du sier ? Og hva hvis barna flyttes på, og det viser seg at de voksne er like dysfunksjonelle.. hva da? Anonymous poster hash: 03488...d3d
Gjest 03488...d3d Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden BadCat skrev (4 minutter siden): Ingen av mine foreldre greide å ta seg av barn, ikke sammen, ikke hver for seg, ikke med hjelp fra tredjepart. Hvis ikke oppegåede slektninger kan komme på banen er det eneste som hjelper at barna permanent tas ut av hjemmet. Så må det følges opp at de nye hjemmene ikke er like dysfunksjonelle eller verre. Jeg har forresten en voksen datter, var aldri noe problem med henne. Hun er blitt en fornuftig og super ung dame. Men de yngste er virkelig crazy ! Anonymous poster hash: 03488...d3d
BadCat Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Barn er barn. Det er alltid de voksnes feil og ansvar. 1
Gjest 74810...acf Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Teknikk for å roe ned... ikke snakk... signaliser ro med ditt kroppsspråk... oppretthold øyekontakt... Åpenbart om et av barnene bruker kniv mot et annet må det tas aksjon... i neste omgang, hvilken ferdighet mangler barnet? selv-regulering av sinne? Hvordan kan barnet motiveres til å lære det? https://youtu.be/9vhawjLEtSw?si=YdDmg5VadKuJt9e6 Anonymous poster hash: 74810...acf
Gjest 03488...d3d Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Gjest 74810...acf skrev (4 minutter siden): Teknikk for å roe ned... ikke snakk... signaliser ro med ditt kroppsspråk... oppretthold øyekontakt... Åpenbart om et av barnene bruker kniv mot et annet må det tas aksjon... i neste omgang, hvilken ferdighet mangler barnet? selv-regulering av sinne? Hvordan kan barnet motiveres til å lære det? https://youtu.be/9vhawjLEtSw?si=YdDmg5VadKuJt9e6 Anonymous poster hash: 74810...acf Tusen takk for tips ❤️ jeg vet. Men hvor begynne når 3 til 4 barn skriker, og en er ekstremt voldelig? Han er visst litt voldelig på skolen også. Min søster skulle ha mitt yngste barn(annet enn han som er veldig voldelig) hos seg en stund for å avlaste, men hun orket ikke mer. Han er utfordrende.. Han eldste har skolevegring, det er konstant en kamp ! Hardt å stå i, alene. Alt alene... Anonymous poster hash: 03488...d3d
Gjest 5af81...6d5 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Gjest 03488...d3d skrev (1 time siden): Men hvor begynne når 3 til 4 barn skriker, og en er ekstremt voldelig? Han er visst litt voldelig på skolen også. De 3 barna har rett til å bli beskyttet mot det som er voldelig. Ta kontakt med barnevernet. Helst i går. Anonymous poster hash: 5af81...6d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå