Vikingfinger Skrevet torsdag kl 13:06 Skrevet torsdag kl 13:06 Indifference skrev (5 timer siden): Vikingfinger skrev (På 26.11.2025 den 9.43): Far Cry 2 var ikke bra i det hele tatt. Det beste spillet i serien er uten tvil Far Cry 3. Far Cry 1 kommer like under. Utrolig skummelt med monstrene. Håper serien blir bra Det er utrolig varierte preferanser ift til Far Cry-serien av hva jeg ser. De fleste er enige i at 3'rn troner høyt, og gjerne høyest. Jeg likestiller faktisk 2 og 3, som er veldig ulike spill, men jeg synes de bringer hver sine unike opplever på en veldig original måte. Fra 4 og etter er det i min mening mye copy-paste, og her har jeg nok en ganske upopulær mening for jeg liker faktisk Primal og nr 6 best etter 2 og 3 :p. Som nicket ditt sier, indifference Når det kommer til far cry 2 så var det veipostene(spawn), bussholdeplassene(fast travel) og malariasprøyta som gjorde det for min del. ellers var settingen veldig bra. Far cry 4 var bra det når man kunne fly rundt, men nr 5 i serien ble for mye av det samme. Far Cry 6 nevner jeg ikke en gang.. Min første platinum på et spill var faktisk på Far Cry 3, gode minner. Multiplayer på FC3 var også veldig bra. Far Cry Primal, huff og huff... Spilte det 45 minutter før det gikk i glemmeboka. Godt folk er forskjellige, hvis ikke hadde verden vært kjedelig
Indifference Skrevet fredag kl 12:31 Skrevet fredag kl 12:31 Vikingfinger skrev: Indifference skrev (5 timer siden): Vikingfinger skrev (På 26.11.2025 den 9.43): Far Cry 2 var ikke bra i det hele tatt. Det beste spillet i serien er uten tvil Far Cry 3. Far Cry 1 kommer like under. Utrolig skummelt med monstrene. Håper serien blir bra Det er utrolig varierte preferanser ift til Far Cry-serien av hva jeg ser. De fleste er enige i at 3'rn troner høyt, og gjerne høyest. Jeg likestiller faktisk 2 og 3, som er veldig ulike spill, men jeg synes de bringer hver sine unike opplever på en veldig original måte. Fra 4 og etter er det i min mening mye copy-paste, og her har jeg nok en ganske upopulær mening for jeg liker faktisk Primal og nr 6 best etter 2 og 3 :p. Som nicket ditt sier, indifference Når det kommer til far cry 2 så var det veipostene(spawn), bussholdeplassene(fast travel) og malariasprøyta som gjorde det for min del. ellers var settingen veldig bra. Far cry 4 var bra det når man kunne fly rundt, men nr 5 i serien ble for mye av det samme. Far Cry 6 nevner jeg ikke en gang.. Min første platinum på et spill var faktisk på Far Cry 3, gode minner. Multiplayer på FC3 var også veldig bra. Far Cry Primal, huff og huff... Spilte det 45 minutter før det gikk i glemmeboka. Godt folk er forskjellige, hvis ikke hadde verden vært kjedelig "Som nicket ditt sier, indifference ;)" Er forsåvidt avslappet til at det finnes stor variasjon av meninger, om det var det du siktet til :D. Veiposter i Far Cry 2 ja.. de vokste vel på meg, lærte meg å guffe rett gjennom, og ristet av meg forfølgerne. Passa alltid på å ha tablettene klare. For meg hadde spillet en gritty, realistisk atmosfære og uforutsigbarhet jeg kunne sette pris på. Er ellers veldig enig med deg om Far Cry 3, objektivt er det nok et bedre spill ;). Far Cry 6 - forventer ikke å ha mange med meg der haha! Var vel så enkelt som at de der kutta mye av (i min mening) langtekkelige boss-fights hvor du må hoppe og løpe rundt som en idiot, samt hallusinasjons-sekvensene som bare var slitsomme. Tenker bl annet på den repetive Elvis-sekvensen i 5'rn. Tiltreder meg også din siste setning ;) 1
Vikingfinger Skrevet fredag kl 16:28 Skrevet fredag kl 16:28 Indifference skrev (3 timer siden): "Som nicket ditt sier, indifference ;)" Er forsåvidt avslappet til at det finnes stor variasjon av meninger, om det var det du siktet til :D. Veiposter i Far Cry 2 ja.. de vokste vel på meg, lærte meg å guffe rett gjennom, og ristet av meg forfølgerne. Passa alltid på å ha tablettene klare. For meg hadde spillet en gritty, realistisk atmosfære og uforutsigbarhet jeg kunne sette pris på. Er ellers veldig enig med deg om Far Cry 3, objektivt er det nok et bedre spill ;). Far Cry 6 - forventer ikke å ha mange med meg der haha! Var vel så enkelt som at de der kutta mye av (i min mening) langtekkelige boss-fights hvor du må hoppe og løpe rundt som en idiot, samt hallusinasjons-sekvensene som bare var slitsomme. Tenker bl annet på den repetive Elvis-sekvensen i 5'rn. Tiltreder meg også din siste setning Det kan bli liff vel mye overdrevet teit humor i Far Cry, spesielt i DLC'ene. Jeg hater Dlc til FC. Hva skjedde med hele serien liksom. Far Cry 1 var fasiten spør du meg. Men får nok motbør der for monstere finnes jo ikke 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå