Patkaaa Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hei dere, sliter litt med å forstå hvordan jeg best kan få dette til. Er det mulig å koble FX30 til Macbook'en, som også er koblet til en Scarlett 2i2 + Shure SM7B, og bruke kameraet til 1) I videosamtaler, typ Teams og Google Meets (8 bit OK) 2) For å recorde i SLOG3 10bit fra PCen "direkte" Jeg trenger selvfølgelig at min SM7B er lydkilden i begge settingene. Tusen hjertelig!
L/\R~ Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden Som regel kan du velge forskjellig video og lydsignal i Teams osv. Enkleste oppsettet med tanke på sync til opptak ellers er å ha lyd fra mikser inn i kamera. Eller synce manuelt i klippeprogram om den havner ut av sync. Fant ikke noen dokumentasjon med det første om USB-C video ut er 10bit, men bare å teste selv eventuelt. Da må du ha et opptaksprogram som i så fall tar opp 10-bit. Jeg tviler på at den sender 10-bit over USB-C. Jeg hadde nok uansett tatt opp internt. Går mikrofonen rett inn i macen? Jeg hadde trodd den gikk via scarlet-en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå