Pop Skrevet torsdag kl 16:07 Skrevet torsdag kl 16:07 Vi har et Samsung side-by-side kjøleskap/frys. I går kveld begynte det lage en durelyd ca hvert 5. minutt, duren varer ca 2 sekunder. Da vi kom hjem fra jobb i dag er fryser ca 4 grader (and rising) or kjøledelen ca 13 grader. I display er alt normalt, ingen feilmeldinger. Trakk ut strømmen, koblet på igjen, testet med powerfreeze. Ingen resultat, annet enn at durelyden kom tilbake hvert 4-5. minutt. Er dette dødt? Bare å finne et nytt? Antar det vil koste mer enn det smaker å få en tekniker hit, som kanskje bare konstaterer det samme og drar igjen. Skapet er passert reklamasjonstid med god margin. Men det har mange ganger lønt seg å spørre her. Takk for svar.
Pop Skrevet torsdag kl 16:55 Forfatter Skrevet torsdag kl 16:55 1 minute ago, Maskinfører said: Tomt for kjølegass ? Hvordan kan jeg sjekke det?
Pop Skrevet torsdag kl 17:47 Forfatter Skrevet torsdag kl 17:47 (endret) Sjekket dessuten at vifta i bunnen går fortsatt. Men usikker på om jeg hører noe lyd fra kompressor. Har sittet på baksiden og er ganske sikker på at den lyden høres ut som den kommer fra kompressor. Så jeg mistenker den er gåen. Endret torsdag kl 18:33 av Pop
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå