Daffa Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 (endret) Noen andre som har problemer med raptor? Dette er 3gangen min harddisk fucker seg til. Den blir "ødelagt" når jeg restarter pcn, etter ca. 1dags bruk. (altså, at den har stått på i ca 24timer) Det som skjer er at den rett å slett ikke klarer å "loade" seg opp til windows. Der de blåe strekene "loades", hakker den bortover helt til den stopper.. Hva kan feilen være? Forslag til hva som kan gjøres for å fikse? Endret 18. januar 2004 av Daffa
Tim Skrevet 20. januar 2004 Skrevet 20. januar 2004 Egentlig ingen anelse, MEN. Tviler på det hjelper men sjekk at du har skrudd den skikkelig fast slik at en ikke får vibrert så mye Sikker på at det er noe galt med disken og ikke Windows installasjonen din?
Bushnell Skrevet 20. januar 2004 Skrevet 20. januar 2004 det kan være lurt å prøve en anen windows cd om du har mulighet til det, om du kanskje orker så kan du prøve å legge inn på en annen hd også å se om det ordner seg da, blir det i orden da er det bare å sende inn igjen disken.
Daffa Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Skrevet 20. januar 2004 Liksom.. har prøvd med 2 forskjellige CD`R, har testet begge cdene på den andre pcn min (det vil si en annen harddisk). Har aldri opplevd noe lignende.. :/
notarget Skrevet 20. januar 2004 Skrevet 20. januar 2004 Kanskje noe med bios. Prøve å se om det er noen nye bios oppdateringer til HK ditt? Virker som den disken ikke er helt kamerat med hk ditt. Kanskje dårlig kontakt på ledningen..
Bushnell Skrevet 20. januar 2004 Skrevet 20. januar 2004 jeg tenkte egentlig ikke på att du skulle teste cdene på en annen harddisk da, men att du testa pcen din med en annen hd, men samma det. da hadde du hvertfall funnet ut om det var disken som var problemet
!alex! Skrevet 20. januar 2004 Skrevet 20. januar 2004 Ikke vet jeg det var bra at du informerte oss om det, for det vet ikke jeg heller
Daffa Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Skrevet 21. januar 2004 Bushnell: Pcen er gammel da.. 3-4mnd.. har hatt annen harddisk på..
FooKer Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 (endret) Har du noe kjøling på disken? En Raptor bør ikke står uten kjøling, den går tross alt på 10k rpm. Edt. ( har 2x36gb i raid 0, og en 74gb Raptor, funker som en drøm!) Endret 22. januar 2004 av FooKer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå