Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få kvinner mer komfortabel i senga + booste selvtillit

Gjest e3111...940

Anbefalte innlegg

Gjest e3111...940
Skrevet

Trenger tips og råd..Enkle tips og råd.

hvordan får dere kvinner bedre selvtillit, og blir mer komfortabel i senga?

Hva skal til for at dere tørr å utfolde dere, prøve litt forskjellig og ikke vær redd for om du har dobbelthake når du rir typen?

Gitt at du er i et forhold og har barn med vedkommende. Som igjen bør være nok til at man kan være åpen nok med hverandre.
Ta scenarioet hvor du ellers er åpen med partner, og dere har et godt forhold hvor alt kan prates om.

Erfaringsmessig hjelper det ikke å si at dere ser genuint bra ut og roser dere der man kan..Så hva må til?

Anonymous poster hash: e3111...940

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Masse subtile hint om at du ELSKER dobbelthaker! =P

Snakk med henne. Hver ærlig om hva du føler du merker, hva du ønsker for dere og spør henne om hva hun tenker, hva hun ønsker og så finner dere en vei videre 😊

Endret av Griever
Gjest 2d550...2df
Skrevet

Kan si hva som ikke funker. Mas og press for at du selv skal få det bra / som du vil, funker dårlig. Så må du også huske på at kvinner er forskjellige. Så spørsmålet ditt "hva som skal til" er veldig individavhengig, du kan ikke overføre f.eks mitt svar til å funke på gruppenivå. En ganske stor andel av kvinner (1 av 5) skal visstnok ha opplevd voldtekt, det kan stoppe henne fra å få bedre selvtillit og være komfortabel. Kanskje noen aktiviteter minner henne om overgriperen. 

Å gi henne tid, så hun kan være trygg, at du forteller henne hva du liker, men uten at det føles ut som mas / oppfordring om at dette bør hun gjøre. Positivt at du roser henne, men det må høres troverdig ut. Ikke si ting hvis du ikke mener det. 

(tror ikke det er så mange kvinner på dette forumet, så det er vel kanskje begrenset hvor mange gode innspill du kan få fra kvinner også. Men det er kanskje noen menn som har innsikt også i hva som funker og hva som ikke gjør det.). 

Anonymous poster hash: 2d550...2df

Skrevet

Handler egentlig ikke om å være “flink i senga”, men om å få dama til å føle seg trygg og digga. Jo tryggere hun er, jo mer komfortabel blir hun – og da løsner alt annet av seg selv. Men er litt som med dansing, noen danser godt sammen, andre ikke.

Noen enkle ting som faktisk funker:

• Slutt å stresse med prestasjon. Ingen liker press – verken du eller hun.
  • Vis interesse. Spør hva hun liker, les kroppsspråket. Det sier alt.
  • Gi ekte komplimenter. Ikke bare “du er sexy”, men “jeg elsker hvordan du ser på meg nå” osv.
  • Tål stillhet og latter. Det skal være gøy og avslappa, ikke eksamen.
  • Ta ting i hennes tempo. Det bygger trygghet, og trygghet = selvtillit for begge.
  • Vær til stede. Ikke tenk på hvordan du “ser ut” eller hva som er “riktig”. Vær der, 100%.
  • En dunk med brennevin som plan B.

Kort fortalt: Får du henne til å føle seg trygg og digga, blir hun komfortabel. Og når hun slapper av – da får du selvtillit automatisk.

• Liker 1
Gjest 4be62...efe
Skrevet

Hyggelig tråd! Her har jeg mye på hjertet og vil også dele en del av personlige erfaringer for å bedre forklare hva jeg mener!

Først og fremst er det ikke alt som skjer i senga, det vil si, hvordan hverdagen ellers er også. Om du stirrer på attraktive kvinner åpenlyst foran din partner, snakker varmt om deres utseende og generelt ikke legger lokk på hva du tenker om andre, så kan dette trigge mye usikkerhet hos noen som er usikker. Ja, man kan si at "det er hennes problem, hun er usikker, hun har dårlig selvtillit, hun må fikse det, hun må tåle det, alle menn finner mange andre kvinner attraktive til enhver tid sånn er naturen" men har man ikke hatt dårlig selvtillit selv så vet man faktisk ikke hvor vondt dette kan være. Det å fikse problemer med selvtillit er ikke gjort over natten. For å forstå dybden av det, så vokser de aller fleste kvinner opp med å få høre indirekte og noen ganger direkte, at man aldri er bra nok, spesielt når det kommer til utseende og kropp. Når jeg vokste opp var det inn å være "heroin chic", eller veldig tynn kan man si, så min lett lubne kropp (oppriktig, jeg var ikke sykelig overvektig) ble sett på som stygg og uattraktiv. Dette påvirket naturligvis hvordan jeg følte meg. Litt bittert å se tilbake på, jeg var jo kjempe flott og kunne gjort mye for å se slik ut igjen! Men i stedet brukte jeg flere av mine unge år på skam. Vi er konstant omringet av flotte kvinner og pene, perfekte, unge og attraktive kvinner blir hyllet i hver en setting. Da kan det være vanskelig å føle seg bra, når man er "normal". Ikke at perfekte kvinner er unormale, men du skjønner hva jeg mener.  

Første bud er å ikke gi nedsettende kommentarer på utseende eller prestasjon, heller ikke med en spøkefull undertone. Man kan spøke med mye, men ikke med utseendet eller anstrengelsen for å oppnå noe hos den som er usikker. Her kan det være ting man ikke tenker over. Husker godt en gang jeg ordnet meg på håret på badet sammen med min daværende samboer, vi brukte å gå nakne rundt hverandre uten problemer og jeg var helt naken. I det jeg strekker armene opp kommer han bak meg og sier at jeg har så fine pupper når jeg løfter hendene over hodet, de ser fastere ut. Naturligvis hørte bare jeg det siste, og jeg kjente det svei litt. Han hadde tydeligvis lagt merke til at de henger, tydeligvis så de bedre ut i andre posisjoner enn andre, og med ett følte meg mer vurdert enn begjæret. Og så lurte han på senere på dagen hvorfor jeg ikke ville bli tatt på. Nå, kan du sikkert tenke wow, du er hårsår. Igjen, se for deg at du aldri har passet inn, aldri følt deg bra nok, konstant sammenlignet deg med andre og tapt. Da er ikke en sånn kommentar morsom, smigrende eller koselig i det hele tatt. Det har fullstendig motsatt effekt. 

Til sammenligning var jeg i et lengre forhold der mannen aldri kom med nedsettende kommentarer rundt min kropp. Når jeg var naken kom komplimentene som perler på en snor, han sammenlignet meg aldri med noen, han var tydelig oppslukt i meg, min nytelse og mitt utseende. Når vi hadde sex kunne han kommentere hvor pen jeg er, hvor bra rumpa mi så ut, han var veldig "vokal", noe jeg syns var veldig oppløftende og økte selvtilliten min mye. Sexlivet vårt var helt fantastisk og vi hadde mye sex, jeg var ikke redd for å prøve nye ting med han. En gang ville han at jeg skulle overraske han med sexy undertøy, og jeg følte meg så merkelig i det undertøyet. Jeg var nesten på gråten når jeg prøvde det for meg selv, for hvordan i alle dager kunne han synes jeg så bra ut. Så når jeg stilte meg opp i døra var jeg litt klein, litt usikker, skjulte meg litt og blikket mitt sa alt annet enn "kom og ta meg". Likevel ble han veldig gira på hvor bra jeg så ut og han lot meg absolutt få vite det. Jeg slappet mer av, følte meg sexy, sexen var kjempe bra, og etterpå sa han at han syntes det var søtt at jeg var så sjenert og at han var glad for at det kom seg, for at jeg måtte ikke finne på å være usikker/sjenert når jeg så så bra ut. Han løfta meg konstant opp og fikk meg alltid til å føle meg så bra. 

Selv har jeg bare hatt sex i forhold, med unntak av et par andre ganger der jeg prøvde one night stands. Ene opplevelsen var grusom. Han sa ingenting når klærne mine falt av, kysset meg knapt, så nesten ikke på meg. Stiv som en stokk opplevelse for meg, jeg klarte ikke gjøre noe og følte meg bare ukomfortabel. Andre opplevelsen fantastisk, mannen var gæren etter meg, blikket låst enten på ansiktet mitt eller kroppen min, full av begjær ikke bare for sex men også for meg. 

Å gi skryt er viktig, og da gjerne mens ting skjer. Om hun rir bra, suger bra eller hva nå enn det er, si det! Vis det! Ikke alle har følelsene sine skrevet over hele ansiktet, noen ganger trenger man muntlig bekreftelse. Men, du må jo mene det også, som en annen her kommenterte. Om hun suger dårlig og er stiv som en stokk i sengen så er det ikke så mye å gå videre på. Men da kommer alt det andre inn. Godt forspill hvor du tar deg tid til å kysse, stryke, være nær, snakke ømt. Hvor du viser at du ønsker henne, og ingen andre. Det er for eksempel enkelte menn som hevder at de elsker å gi dama oralsex, men når de holder på der nede så er alt veldig teknisk og det er ingenting som tilsier at han liker det. Det gjør en helt enorm forskjell om du lager godlyder mens du slikker (følelsen av at en mann stønner mens han slikker deg er euforisk), forteller henne at hun smaker godt osv. Jeg blir varm bare av tanken. 

Så å få en usikker dame til å slappe av i senga er egentlig enkelt. Man må selv være selvsikker og vite at man er nok til å trygge henne, ikke la henne tvile på at du ønsker å være med henne, vise at du begjærer henne på alle mulige måter. Han jeg snakker om som jeg hadde et fantastisk sexliv med, har faktisk mild autisme og adhd. Med andre ord har han litt vansker med å lese sosiale koder og generelt litt problemer i relasjoner, men når det kom til det seksuelle var han jo en mann av dimensjoner jeg er redd jeg aldri finner igjen. Jeg har ikke hatt bra sex siden jeg var med han. Jeg følte meg alltid vakker og sexy, alltid bra nok, jeg turte å prøve nye ting og å gjøre alt for å please han. Beste jeg visste var å suge, for det var så deilig å gi han den nytelsen, samtidig vekket det mye selvtillit i meg for all rosen jeg fikk. Du kommer langt med generell omsorg. 

Det er ikke noe som heter enkle tips og råd her. Det er en vanskelig problemstilling å forholde seg til. Men når man har knekt koden, kommer det seg. :) 

Anonymous poster hash: 4be62...efe

Gjest 0f913...e6e
Skrevet
Gjest e3111...940 skrev (22 timer siden):

Erfaringsmessig hjelper det ikke å si at dere ser genuint bra ut og roser dere der man kan..Så hva må til?

Den erfaringen har jeg også, ord mister effekten, og hva andre sier betyr mer. Det du kan gjøre er å formidle det samme ved måten du oppfører deg på. Vise henne at din kjærlighet for henne er uendelig og på et helt annet nivå enn ord. Det må du vise i hverdagen, ved å ta vare på henne, og være omsorgsfull og tålmodig når hun feiler eller dummer seg ut. Du må vise at du aksepterer alt ved henne. Også hennes feil og mangler. Det er der den største gevinsten ligger, og det er derfra du kan skape lidenskapen og motet til å ville mer.

Gjest e3111...940 skrev (23 timer siden):

Trenger tips og råd..Enkle tips og råd.

hvordan får dere kvinner bedre selvtillit, og blir mer komfortabel i senga?

Det enkleste og beste tipset er at dere begge er modige nok til å fokusere på det som er både opprinnelsen og slutten på den sterkeste lidenskapen. Det er vulgært og skummelt å si det, men lidenskapen kommer fra kjønnet hennes. Du må la henne forstå dette, ETTER at hun har forstått alt det andre, at alt ved henne er elsket. Da kan du dyrke musa hennes, på hennes premisser, slik at hun forstår hvor god hun er, bare ved å gi, uten å prestere.
Oralsex er for mange den enkleste veien her. Som hun over fortalte, du må ville det, ønske det, nyte det og vise det. Oralsex formidler så mye mer enn annen sex pga intimiteten, det er der kvinnen bare gir og er på sitt aller mest sårbare, da må du vise hvor høyt du verdsetter henne. Da vil hun ønske å gi, og hun vil nyte seg selv gjennom deg. Når hun er trygg på at du elsker smaken og duften av henne, da åpner det for veldig mye. Det tar bort mye av det som holder henne tilbake av tvil og usikkerhet på mange områder. 
Så det enkleste tipset fra meg er at dere sammen dyrker henne, skritt for skritt, på hennes premisser, hele tiden henne i fokus. Er det hennes seksualitet du ønsker å framheve, slik du gir inntrykk av i HI, da må du fokusere på det. Det vil gjøre henne seksuelt sett stolt og trygg. Alle, spesielt kvinner, trenger å elske seg selv, det kan du hjelpe henne med, hver dag. Ikke ved å mase, klå eller grafse, men ved å følge henne i hverdagen, og finne gode anledninger til å være intim med henne, kose med henne, aller helst slikke henne når hun er komfortabel. For hennes skyld, det er også for din egen skyld.
Dette er bare min erfaring. 

Anonymous poster hash: 0f913...e6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...