Mykesider Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Jeg har spørsmål til tekniske begrep i mobiltelefon: Motorola har noe som heter i spesifikasjoner: 3 i 1 lyssensor - hva er det? dette er på tredje kamera. Nå sammenligner jeg to motorola mobiltelefoner: Motorola g86 og motorola edge 60 Andre kamera har 8 megapiksler på g86 og 50 megapiksler på edge 60. det er 8 ram på g86, men du kan utvide virtuelt til 24 ram. Hva gjør ram på en mobiltelefon?
Mykesider Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Jeg har en motorola g41. Jeg forstår at tiktok tar knekken på mobilen. Er ikke tiktok dimensjonert for g41?
Svein M Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) 3 i 1 lyssensor: trolig måling av lys, hvit-balanse, flimring. Ikke så viktig dette tror jeg. G86 er veldig lik en som heter Edge 60 Fusion (sist nevnte har litt bedre kamera). Edge 60 er en litt dyrere variant enn Edge 60 Fusion. Den har flere og bedre kamera. RAM er 8GB eller 12GB på disse mobilene. Mer RAM betyr at programmene som kjøres har mer minne å bruke, noe som kan gi kortere oppstart og veksling mellom programmer. 8GB er trolig nok. G41 er nok en litt utdatert mobil nå, med ikke oppdatert software. Endret 1 time siden av Svein M
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå