Spillredaksjonen Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober Anmeldelse: Trails in the Sky 1st Chapter Her er dømet på kva som skjer når gode spel får dårleg behandling. Les hele saken på Gamer.no»
dualmind Skrevet 8. oktober Skrevet 8. oktober En av mine absolutt høyest elskede rollespillserier, jeg har spilt gjennom de tidligere spillene sikkert tre ganger. Lokaliseringene er bedre etter sky-triologien, da jeg tror denne versjonen er kun en viusell oppgradering. Spill to øker tempoet kraftig!
Kverndokken Skrevet 8. oktober Skrevet 8. oktober dualmind skrev: En av mine absolutt høyest elskede rollespillserier, jeg har spilt gjennom de tidligere spillene sikkert tre ganger. Lokaliseringene er bedre etter sky-triologien, da jeg tror denne versjonen er kun en viusell oppgradering. Spill to øker tempoet kraftig! Spiller gjennom denne nå - og har kommet ganske langt i original versjonen jeg kjøpte gjennom steam. Den er så langt nesten helt likt på story del. Det er noe annerledes innhold i dialogen. Men jeg koser meg. Har endelig møtt Olivier igjen (gitt stemme av Matt Mercer). Trails i the Sky er bare rett og slett koselig å spille. Veldig glad jeg ventet med å spille videre på originalen når jeg hørte om remaken. Gir den så langt lett 8,5 av 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå