Jantixxyz Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Hei, alle! Plutselig forsvant lyden fra høyttalerne på PC-en. Jeg har selvsagt sjekket at de aktive høttalerne fungerer, at de siste lyddriverne er installert og det meste annet, tror jeg. Lyden forsvant rett etter at jeg hadde kjørt CCleaner, men jeg vet ikke om det har noe med saken å gjøre. Jeg har, etter råd fra CCleaner reinstallert programmet, men det er ingen endring. Jeg synes dette er mystisk. Kan jeg ha glemt noe? Vennlig hilsen Jan Kjører siste Windows-versjon 1
halnes1 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Trykk på lyd ikonet ved siden av tid og dato nede til høyre. Trykk så på ikonet til høyre for der du stiller lydstyrken og velg lyd kilde. 2
Jantixxyz Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden halnes1 skrev (10 minutter siden): Trykk på lyd ikonet ved siden av tid og dato nede til høyre. Trykk så på ikonet til høyre for der du stiller lydstyrken og velg lyd kilde. Så enkelt var det, altså. Jeg som hadde prøvd så mye annet. Tusen takk! Jan 2
Brukernavn1984 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Fjern Ccleaner, de fleste funksjonene er bare drit. Registry cleaners er alltid scams. 1
Jantixxyz Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden Brukernavn1984 skrev (2 timer siden): Fjern Ccleaner, de fleste funksjonene er bare drit. Registry cleaners er alltid scams. Takk for forslaget! Jeg har fram til januar. Så fornyer jeg neppe. Jan 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå