AndersT2 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Vi benytter Mirosoft sitt Onedrive opplegg på jobben. Og i dag så er det blitt en endring i min Windows utforstker som gjør at jeg ikke ser status på filene slik jeg har gjort frem til nå. Siden Onedrive er tregt som F, så tar det alltid litt tid fra en fil er lukket, til jeg kan sende den på epost. De blå synkronsierings filene må bli borte før filen er korrekt. Greide i dag å sende over ett dokument til en kunde med mye feil i pga. dette. I bildet som heter gammel visning, så var det en egen statuskollonne som viste status på filen, hos meg er denne nå borte, og erstattet med en gul firkant over selve symbolet foran filnavnet (Se bilde ny visning). De uten gult på har jeg åpnet nylig på min PC. Den gamle kolonnene het status, og er borte. Setter jeg inn alle kolonnener som heter status, så er alle blanke. Noen som vet om dette er en ny ting som har blitt endret på. Eller er det endringen av dem som vises i Outlook bildet som gjorde dette? Endret denne på fredag. Men Utforskeren var fortsatt lik som før etter det. (Mulig det kun ble endret etter omstart av maskinen?) Endringen i Outlook ble gjort, da jeg tidvis må vente flere minutter på å hente ut filer fra outlook til Windows utforskeren av en eller annen grunn. Det hender veldig ofte jeg må hente ut eposter og/eller vedlegg og legge de til mapper. (Dette har startet ca den siste måneden). (Har ikke tid å sette tilbake funksjonen og kjøre omstart av PCen før dagen er over, så greit å vite om dette er grunnen eller om det er noe annet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå