Gjest 15603...e02 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Hei, lykkes ikke i livet hvor alle andre gjør det; 1. ingen partner, ingen barn. 2.ikke noe sosialt nettverk og nære venner 3.ingen karriere å være stolt av. Vært en del arbeidsledig. 4. liten familie som jeg ser sjeldent, veldig overfladiske relasjoner. Jeg er nå snart i midten av 40 årene og har skjønt at det er slik livet mitt kommer til å bli, men tar det meget tungt til tider. Redd denne vinteren kommer til å bli bly tung. Hvordan skal jeg klare å se mening i livet når man ikke lykkes og man føler alle andre er "bedre" og mer likt og respektert? Når man til tider rett og slett føler seg mindre verdt? Ellers så har jeg en lidenskap/ hobby som gir meg glede og jeg trener mye, så prøver å holde meg "ung" og frisk så lenge som mulig, sånn fysisk. Men mentalt så har ting vært en nedoverbakke i flere år og vet ikke om jeg orker særlig mer. Vet det finnes mange som har alt dette men som fortsatt sliter og kanskje hadde savnet den friheten jeg har? Så handler vel om å sette ting i perspektiv og at man alltid vill ha det man ikke har? Hva tenker dere? Mvh mann 43 år. Anonymous poster hash: 15603...e02
OMyre Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden (endret) Prøv noe nytt «sprøtt» og spennende. 1. Ta deg en lang reise til utlandet på litt spesielle plasser som eks. engelsk språkelige land i Afrika. Ofte setter en seg fast i en 24/7 boble her hjemme, og dette kan være med å bryte sirkelen, eller ikke. Da prøver du neste; 2. Ta ett år eller 2 på Island eller Svalbard Endret 8 timer siden av OMyre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå