Gå til innhold

Hva heter sangen?

flemz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
flemz skrev (4 minutter siden):

Hva heter sangen i denne videoen? 
Hva heter sangen?

På Forhånd takk :)

Ingen som gidder å prøve seg når man må i gjennom 40 forsikringer om at søppel er OK...
Du har ikke andre hint, om dette er seriøst ment?

Skrevet
trn100 skrev (Akkurat nå):

Ingen som gidder å prøve seg når man må i gjennom 40 forsikringer om at søppel er OK...
Du har ikke andre hint, om dette er seriøst ment?

Nope dessverre, har bare den videoen der. 

Skrevet
flemz skrev (8 minutter siden):

Jeg har prøvd både Shazam og SoundHound, men ingen fant den! Er jo en grunn til at jeg spør her da?

Hva med å spørre den relativt usikre kontakten din på Insta hvis du er så fortapt?

Hvis Shazam ikke finner den er det rimelige ublu greier 😉

Skrevet
trn100 skrev (4 minutter siden):

Hva med å spørre den relativt usikre kontakten din på Insta hvis du er så fortapt?

Hvis Shazam ikke finner den er det rimelige ublu greier 😉

Jaja, takk for hjelpen. 

Skrevet (endret)
flemz skrev (11 minutter siden):

Jaja, takk for hjelpen. 

Det er antagelig en sang som er litt privat? Er ikke ofte jeg synger for madammen eller omvendt? 😉 Hvis den aldri har vært utgitt er det jo ikke så lett å finne ut av?

Hvorfor spør du henne ikke på Insta?

"I en ny oppdatering forteller hun hvordan en helt spesiell sang fikk en personlig betydning på den store dagen. Og hvordan hun, bare noen dager senere, sitter med en enorm takknemlighet over alt hun og Michael har fått dele – både med hverandre, og med alle som følger med fra sidelinjen."

– Det står inngravert i ringene våre. Denne sangen fikk en helt ny betydning for meg etter at Michael skrev den om og fikk alle gjestene til å synge med på bryllupet – et av mange magiske øyeblikk den dagen.

Emilie Nereng deler gladmelding etter bryllupet som får alle til å juble: "mens vi venter på..." - OnlineNytt

Endret av trn100

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...