etreX Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) ABNOR skrev (18 timer siden): Nå begynner stadig flere spillere å få unaturlig gode stats. Det finnes måter for folk å klatre på takene og jukse på den måten. Men også tradisjonelle cheats som wall hack og aim bot er allerede i bruk. Ser du spillere opp mot 50 kills og veldig lave deathreate, så er det mest sannsynlig en cheater. Det betyr igjen at folk kaster bort pengene sine på å kjøpe spillet om alle runder skal preges av juksere. Nja. Min rekordrunde fra BF V var vel 100-2 elno. Battlefield tiltrekker seg veldig mange casuals så det er ofte plankekjøring for de som spiller skytespill på høyt nivå. Det kryr av cheatere også da dessverre. Jo mer verktøy for å hindre cheats, jo bedre. Spent på bruk av AI anticheat i framtida. Endret 13 timer siden av etreX
BakaBerg Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden herzeleid skrev (På 10.8.2025 den 10.50): Jeg tror du har misforstått kritikken. Poenget er vel heller at det å sprinte og hoppe rundt ser ut til å være en vinnende taktikk, og at det i for liten grad straffer seg. ‘Git gud’ innebærer da å bli bedre på en type gameplay flere ikke synes er så veldig gøy. Det er jo akkurat det som det ikke var etter mine 8 timer i beta. Cod spillere klarte ikke kjøre den strategien og ble grusa med bunnyhops i betaen. Feks liberation peak mappet, snipe heaven med breakthrough, og eneste vinnerstrategien er å kjøre teamwork og tank som dekning ellers rykker man ikke fram. Og streets of cairo er jo akkurat det bf fans har mast om i ti år. Problemet er at vi er alle så bortskjemte at når vi får akkurat det vi vil så vil vi ikke ha det likevel. Jeg ser frem til en shooter uten nicki minaj, butthead og star wars..hellvetes sellout hellvete. ser ut til at bf6 blir kos for meg, og hvis man bruker steam som målepinne, er ikke alene akkurat 1
Eriksen. Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Cthulu skrev: Jeg synes dessverre spillet føles for smalt og generisk. Det virker som utviklerne har glemt hva som en gang gjorde Battlefield-franchisen unik. Dette er klaustrofobisk, kampsystemet mangler særpreg, og essensen er borte. Hvor er de store, åpne kartene, de grandiose slagene og den taktiske spillestilen? Jeg savner klassesystemet der våpen var låst til rolle (medic, support, engineer osv.) og i tillegg til fraksjon – slik at det faktisk føltes forskjell på hvilken side man spilte, og man fikk mer å mestre. Kartene er nå så små og trange at helikoptre og fly er nærmest overflødige. Jeg er skuffet – kan vi ikke bare få en skikkelig remake av Battlefield 2? Enig med du :) Jeg og savner gameplayet fra BF1942 og BF2 der man hadde forskjellige klasser og ikke alle kunne bruke de samme våpnene. Kun medic kan rewive og gi tilbake helse. Spawntiden var vel på 30 sekunder om jeg ikke husker feil, som gjorde at man faktisk verdsatte livet sitt og å ha en medic og support som kunne gi helse og ammo etter en intens kamp om en base som man akkurat har vunnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå