Bevegefjell Skrevet mandag kl 21:38 Skrevet mandag kl 21:38 Jeg bodde først i en leilighet, hvor hun under meg var narkoman, slo i vegger og skrek. Og så flyttet jeg til et mindre tettsted, der bodde det er en narkoman fyr som terroriserte meg i 5 hele år, flyttet derfra til et sted ikke så langt unna, der bodde det en narkoman jente som flyttet ut etter tre måneder. Men nå har husverten, som også er narkoman, begynte å terrorisere. Jeg får ikke gjort noe, fordi de bruker kroppspråk bare, litt som skuespillere som tenker noe, og så vises det på kroppen, så du får ikke sagt noe, eller anmeldt det. Han ville at jeg skulle ta livet mitt, var veldig traumatisk den dagen, jeg ble så sint hele kvelden. Han Tom som terroriserte i 5 år, har veldig lav intelligens, derfor han drev så lenge, tror jeg. Husverten har litt mer intelligens, så vil tippe han driver på i 3 år. Jeg chatter på noe som heter IRC også, der har en Darwin, son er narkoman, terrorisert meg i 7 år, før det en som kalte seg Fear i 6 måneder, og så etter han, en som kalte seg Friendogg i 7 måneder. Jeg har liksom kjøpt møbler da, monterte ny seng også, og så har jeg katt, familie. Bryr meg ikke så mye om familien egentlig, men syns det er litt synd å måtte reise fra alt da. Er det den eneste løsningen? Tenker litt på Cuba, pene jenter der, har passet og alt, klart. Syns litt synd på katta da, blir liksom aldri noe liv. Tror husverten prøver å dominere litt også fordi jeg er alene, leste litt om det på nettet, skjønner meg ikke på sånn oppførsel. Det er vel lavere intelligens, ikke noe jeg skjønner noe av
Kakkelfant Skrevet mandag kl 21:48 Skrevet mandag kl 21:48 Har du vurdert hotel lagoda i sankt petersburg? Har hørt mye bra om det hotellet fra noen andre her på forumet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå