Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Finne andres ip

Anbefalte innlegg

I hvilken sammenheng var det drapstrusselen falt? (dersom du ønsker å snakke om dette da; dersom du ikke ønsker det kan du bare ignorere dette innlegget)

Det har jo litt å si for hvor alvorlig politiet tar dette.

Dersom det har vært en konflikt/krangel/uenighet mellom deg å disse personen er det ganske alvorlig men dersom de "bare"* slengte ut en "HOHO; eg skal drepe deg din dust" ser nok politiet litt annerledes på det.

*Er vel ingenting som er "bare" når det gjelder drapstrussler rent juridisk, men i praksis er det forskjeller i hvordan politiet behandler saken avhengig av sammenheng/sakstillfelle.

Ja, de bare slang det ut...

Videoannonse
Annonse

Sjikane/personangrep er nok ikke av den type saker vi kan gjøre noe med eller bistå med behandling av.

Dette må du eventuelt ta med politi/advokat.

<<Den type saker kan ikke vi gjøre noe med>>

Hva gjør de da?

Det de antagelig mener er at du må anmelde saken før de kan og vil gjøre noe. Foreslår at du gjør det jeg. Gi de en lærepenge de sent vil glemme. Det er det eneste som hjelper.

Om du bør anmelde forholdet avhenger litt av hvilket forhold du har fra før av med disse 2 kameratene dine. Men jeg kan ikke tenke meg til at dere er ordentlige venner, for slikt sier ikke venner til hverandre, ikke engang på spøk. Dersom du er 100% sikker på at det er en kødd, og ikke på noen måte føler deg truet av dine "kamerater" ser jeg ingen grunn til å anmelde forholdet. Derimot dersom du føler dette som en trussel, ikke nødvendigvis som en drapstrussel men som en krenkelse av deg som person, synes jeg du bør vurdere å anmelde forholdet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...