Spillredaksjonen Skrevet onsdag kl 08:54 Skrevet onsdag kl 08:54 Switch 2 slo PlayStation 2-salgsrekord Nintendo Switch 2 har satt ny salgsrekord for en spillkonsoll i Japan, og slår dermed den tidligere rekorden til PlayStation 2. Les hele saken på Gamer.no» 1
Chaos_Niddhogg Skrevet onsdag kl 09:52 Skrevet onsdag kl 09:52 OM den klarer å holde tempoet, ja. Trenger spill til det 🤔 Men for holde seg tålmodig til neste Direct. Virker ikke helt som en PSVR2 historie "alle som bare måtte ha skaffet seg en ved lansering og så dabbet det av" versjon hittil i hvert fall.
Bya Skrevet onsdag kl 16:21 Skrevet onsdag kl 16:21 Er vel på tide, PS2 er tross alt 25 år gammel. Fortsatt min favorittkonsoll.
svenka Skrevet onsdag kl 18:39 Skrevet onsdag kl 18:39 Verdt å merke seg at Japan selger også en eksklusiv Switch 2 som er rundt to tusen lapper billigere (!!) enn ellers på kontintinet, men som kun har japansk tale.
Chaos_Niddhogg Skrevet onsdag kl 21:38 Skrevet onsdag kl 21:38 svenka skrev: Verdt å merke seg at Japan selger også en eksklusiv Switch 2 som er rundt to tusen lapper billigere (!!) enn ellers på kontintinet, men som kun har japansk tale. Den er og region-låst til Japan. Kun japansk eShop med kun Japanske betalingsmuligheter. MEN kan spille alt av fysiske spill, der er den noe region-fri. 1
Vikingfinger Skrevet onsdag kl 22:56 Skrevet onsdag kl 22:56 Koser meg med min Switch 2. Kjøpte den kun for å spille TOTK på 75 tommeren i stuen. Dyrt for et spill men vel verdt det. Hilsen uføretrygdet 😚
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå