kjell arne halv Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Hei. Har Windows 11 og i det siste så har jeg ikke kunne slette midlertidig internett filer i"innstillinger for oppgavelinje/System/lagring. Har tømt hele leserloggen og bevarer ingen data for nettsteder og antall dager loggen skal lagres er satt til 0. (Se vedlegger). Jeg vet dett ikke er store problemer men det begynner å bli irriterende at jeg ikke får slettet de. Jeg har ikke slettet Windows update opprydding siden den ble updatet i dag. Håper noen har svaret
toralfb Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni (endret) Skjermbildene over er for Internett Explorer. (Med unntak av det første bildet.) Benytt menyene til den nettleser du benytter. Eksempelvis Edge eller Chrome, da vil det fungere bedre. Endret 15. juni av toralfb
kjell arne halv Skrevet 17. juni Forfatter Skrevet 17. juni Jeg har slette alle nettlesing dataer i nettleseren både i edge og chrome, på admin konto og gjestekontoen men det står fremdeles som vist på bilde. finnes det egene innstillinger på pc`en for alle browsere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå