Anathema Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 (endret) Hei! Har et lite "mini lan" her og skal til å spille litt. Da jeg har creata server kommer det opp en rute som sier at VPU recovery har nullstilt driverene fordi de ikke lengere svarte Har hørt at det går ann å skru av denne funksjonen . Har lett høy og lavt etter noe som kan hukes av men ingen resultat Noen som har oppskriften på å skru det av? Endret 17. januar 2004 av Jerix
ExTerminator Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Skjerminstillinger/avansert/VPU Recover. Fjern begge hakene.
Anathema Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Skrevet 17. januar 2004 Skjerminstillinger/avansert/VPU Recover. Fjern begge hakene. det står absolutt ikke noe om det er inne!
ghost7 Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 har du nyeste driver til ati kortet ditt? viss ja so er den funskjonen der... viss ikkej er det jo berre å oppdatere...
Anathema Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Skrevet 17. januar 2004 (endret) har du nyeste driver til ati kortet ditt? viss ja so er den funskjonen der...viss ikkej er det jo berre å oppdatere... Jeg hadde det først , da var de ikke der... Jeg kjører nå på de som fulgte med men der er heller ikke den funksjonen.. Endret 17. januar 2004 av Jerix
ExTerminator Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Last ned den siste Omega (3.10). Da har du det.
Anathema Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Skrevet 17. januar 2004 Last ned den siste Omega (3.10). Da har du det. Hvor finner jeg det?
ExTerminator Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Et kjapt søk på google etter "omega driver" hjelper Øverste linje... http://www.omegacorner.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå