UglaSukk Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai (endret) Fikk et gjenhør med sangen Lemon tree i dag. Men så er den ikke slik som jeg husker den. Jeg husker tekstlinja : "I wonder how, I wonder why, Santa and the reindeers are able to fly." Men det synger de jo ikke i sangen. Er det en alternativ versjon som jeg har hørt? ( Video : https://www.youtube.com/watch?v=fCPoKsTJfDs ) Endret 14. mai av UglaSukk
UglaSukk Skrevet 15. mai Forfatter Skrevet 15. mai Svarer meg selv. Det er en alternativ versjon som jeg har hørt. Denne : 1
UglaSukk Skrevet 15. mai Forfatter Skrevet 15. mai Hr Kotelett skrev (47 minutter siden): Haha ja for jeg har aldri hørt om Santa og reindeers 😅 Jeg var i Skottland våren 97, og da hørte jeg flere ganger denne parodien på radioen, og fikk ikke med meg at det var en parodi på en hit ("Lemon tree"). Nå først ser jeg bildet.
myasmyas Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai (endret) Hei! Haha, det er morsomt hvordan hukommelsen kan spille oss et puss! "Lemon Tree " av Fool’s Garden har faktisk linjen " I wonder how,I wonder why, yesterday you told me 'bout the blue blue sky ", ikke noe om julenissen og reinsdyr! Det du husker høres ut som en juleparodi eller en annen sang. Kanskje du blander med en coverversjon eller en julesang? Sjekk radio gratuite for å høre originale "Lemon Tree" eller lignende låter. Har du hørt en spesiell versjon på radio før? Del gjerne! Endret 17. mai av myasmyas
UglaSukk Skrevet 16. mai Forfatter Skrevet 16. mai myasmyas skrev (58 minutter siden): Hei! Haha, det er morsomt hvordan hukommelsen kan spille oss et puss! "Lemon Tree " av Fool’s Garden har faktisk linjen " I wonder how,I wonder why, yesterday you told me 'bout the blue blue sky ", ikke noe om julenissen og reinsdyr! Det du husker høres ut som en juleparodi eller en annen sang. Kanskje du blander med en coverversjon eller en julesang? Velkommen på forumet. Ja, jeg fant ut at det var en parodi. Se min post nummer 2, over her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå