Gå til innhold

Lemon tree ( Alternativ versjon )

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fikk et gjenhør med sangen Lemon tree i dag. Men så er den ikke slik som jeg husker den.

Jeg husker tekstlinja : "I wonder how, I wonder why, Santa and the reindeers are able to fly."

Men det synger de jo ikke i sangen. Er det en alternativ versjon som jeg har hørt?

( Video https://www.youtube.com/watch?v=fCPoKsTJfDs )

Endret av UglaSukk
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hr Kotelett skrev (47 minutter siden):

Haha ja for jeg har aldri hørt om Santa og reindeers 😅

Jeg var i Skottland våren 97, og da hørte jeg flere ganger denne parodien på radioen, og fikk ikke med meg at det var en parodi på en hit ("Lemon tree"). Nå først ser jeg bildet.

Skrevet (endret)

Hei! Haha, det er morsomt hvordan hukommelsen kan spille oss et puss! "Lemon Tree " av Fool’s Garden har faktisk linjen " I wonder how,I wonder why, yesterday you told me 'bout the blue blue sky ", ikke noe om julenissen og reinsdyr! Det du husker høres ut som en juleparodi eller en annen sang.  Kanskje du blander med en coverversjon eller en julesang? Sjekk radio gratuite for å høre originale "Lemon Tree" eller lignende låter. Har du hørt en spesiell versjon på radio før? Del gjerne!

Endret av myasmyas
Skrevet
myasmyas skrev (58 minutter siden):

Hei! Haha, det er morsomt hvordan hukommelsen kan spille oss et puss! "Lemon Tree " av Fool’s Garden har faktisk linjen " I wonder how,I wonder why, yesterday you told me 'bout the blue blue sky ", ikke noe om julenissen og reinsdyr! Det du husker høres ut som en juleparodi eller en annen sang.  Kanskje du blander med en coverversjon eller en julesang?

Velkommen på forumet. Ja, jeg fant ut at det var en parodi. Se min post nummer 2, over her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...