Spillredaksjonen Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Derfor har oppussingsteamet droppet karrieremodusen fra Tony Hawk 4 Les hele saken på Gamer.no»
Milarwen Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai (endret) THPS 2 og 3 er de mest spilte og omtalte, så at denne modusen i 4 ikke er med, har liten betydning for meg og sikker mange andre. THPS 3+4 har derimot langt større utfordringer, da halve musikkbiblioteket er erstattet med annet tull. De har uten tvil prøvd å få med alle gamle sporene, men uten all den gamle musikken kunne de for min del droppa hele oppussinga. Oblivion Remastered er et kremeksempel på hva som skal til for å by på en skikkelig nostalgi-trip. Endret 12. mai av Milarwen Omformulerte litt 1 1
Optimus_Bull Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Milarwen skrev: THPS 2 og 3 er de mest spilte og omtalte, så at denne modusen i 4 ikke er med, har liten betydning for meg og sikker mange andre. THPS 3+4 har derimot langt større utfordringer, da halve musikkbiblioteket er erstattet med annet tull. De har uten tvil prøvd å få med alle gamle sporene, men uten all den gamle musikken kunne de for min del droppa hele oppussinga. Oblivion Remastered er et kremeksempel på hva som skal til for å by på en skikkelig nostalgi-trip. Som en mer utenforstående spiller som bare har prøvd Tony Hawk Pro Skater 2, 3 og 4 tidligere, så likte jeg den større friheten man hadde i 4'ern. Så det at nyversjonen 1+2 og 3+4 heller følger den eldre malen til 1, 2 og 3 med tidsbregrensede økter synes jeg derfor er litt svakt, når dem opprinnelig kunne ha tilbudt spillere begge valgene. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå