Gutensin Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai Hva synes du om kjønnshår? Liker du at din partner har det, evt litt frisert? Selv synes jeg det er super- sexy
Vokteren Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai Gutensin skrev (22 minutter siden): Hva synes du om kjønnshår? Liker du at din partner har det, evt litt frisert? Selv synes jeg det er super- sexy Kjønnshår er naturlig, nødvendig og har viktige funksjoner som mange ikke tenker på. Det handler om beskyttelse av viktige organer, hygiene, fertilitet, temperatur, fuktighet osv. Å frisere litt er ok, men å fjerne kjønnshår fullstendig gir assosiasjoner til pedofili eller skrullete jåleri på linje med botox, fillers eller silikon 3
Gjest 51054...59c Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai Som med absolutt alt annet i verden, som det alltid har vært og alltid vil være. Smaken er som baken, Delt. Selv liker jeg glattbarbert. Har dog ikke noe i mot frisert, men full on bush er ikke attraktivt for meg. På meg selv liker jeg også nybarbert, det henger nok sammen med at jeg liker å bli slikket på ballene og generelt litt grisete oral lek, Både giver og mottaker. Var med ei typisk " vanilje" jente som bare likte ordinær sex (Misjonær/doggy) og da hadde ikke hår gjort en flue fortred eller vært noe jeg hadde tenkt over, men med en gang man begynner å gjøre noe ekstra føler jeg at hår må gå, det blir ellers bare i veien og ekstra arbeid. Anonymous poster hash: 51054...59c
Gutensin Skrevet 6. mai Forfatter Skrevet 6. mai Gjest 51054...59c skrev (På 5.5.2025 den 11.31): Som med absolutt alt annet i verden, som det alltid har vært og alltid vil være. Smaken er som baken, Delt. Selv liker jeg glattbarbert. Har dog ikke noe i mot frisert, men full on bush er ikke attraktivt for meg. På meg selv liker jeg også nybarbert, det henger nok sammen med at jeg liker å bli slikket på ballene og generelt litt grisete oral lek, Både giver og mottaker. Var med ei typisk " vanilje" jente som bare likte ordinær sex (Misjonær/doggy) og da hadde ikke hår gjort en flue fortred eller vært noe jeg hadde tenkt over, men med en gang man begynner å gjøre noe ekstra føler jeg at hår må gå, det blir ellers bare i veien og ekstra arbeid. Anonymous poster hash: 51054...59c Jeg må nok innrømme at hårene i seg selv tenner meg skikkelig. En god dusk som strutter, gir meg inntrykk av en viril dame, litt leken og småfrekk, i god forstand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå