Enceladus Skrevet 25. april Skrevet 25. april (endret) 15 hours ago, Jojimbo said: Jeg har ikke problemer med motion sickness, det handler mer om at jeg som gamer kjenner etter hvordan jeg spiller. Jeg har spilt litt og sett masse VR-gameplay i det siste, og det ser og føles fortsatt mer ut som en morsom aktivitet enn en spillopplevelse som varer i åtte timer. Det blir mye fysisk fomling, og lite "flyt" (Og jeg ser på videoer av folk som spiller mye VR på youtube). Det er sant at det er to modes i bevegelse, kontinuerlig flyt og teleport, men det tar ikke fra min mening om en fomlete opplevelse. VR er kult det, men det har fortsatt mange praktiske begrensninger som ikke kan overgå gaming på skjerm. Det er kult i racing, flysim, eller korte intense opplevelser, det er bare ikke det neste steget i gaming for mange, inkludert meg, men det er et parallelt sidespor som har sin plass. VR er ikke det ultimate. Og det er for meg, helt greit. Det finnes flere måter å spille VR på. Den måten jeg foretrekker er som tradisjonelle spill med gamepad i hånden enten sittende eller liggende på sofaen. Jeg spiller alle de samme spillene som andre, men bare i VR, inkludert Oblivion. Eneste forskjellen fra tradisjonelle spill er at jeg har hodet inni spillet og kan se meg naturlig rundt heller enn at jeg glaner på en skjerm. Jeg ser dybde og faktisk størrelser slik som IRL. Og det du sier om fysisk fomling forstår jeg ikke. Og hva mener du med flyt? Jeg kan sitte behagelig å spille i timesvis, hvis det var det du mente. Jeg ser bare fordeler her. Her litt opptak jeg gjorde nå nettopp av spillet: 00130544b69e5820e37c2e1ec58f3c9a~2.mp4 00130544b69e5820e37c2e1ec58f3c9a~3.mp4 72c85f1263fad83ba4aefad84c5bb760~2.mp4 Endret 25. april av Enceladus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå