Shotgun Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Når jeg har avsluttet ett spill, og går ut i windows, blir skjermen så lys. Dette oppstod helt plutselig. Jeg må boote maskinen, og da er alt i orden. Jeg har Sappihre Radeon 9600 PRO hvis det er av betydning. Skjermen min er en gammel Daewoo 17". Er det noen som har peiling på hva det er som har skjedd? Jeg kan stille og justere i det uendelige, men når jeg avslutter spill, blir det like "gæli".
user156890 Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Skjer dette med alle spill? hadde samme probleme, men kun med "Jedi Outcast" alle andre gikk helt fint. Det var ikke annet å gjøre en å reebote!
Shotgun Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Skrevet 17. januar 2004 >' date='17/01/2004 : 13:07'] Skjer dette med alle spill? hadde samme probleme, men kun med "Jedi Outcast" alle andre gikk helt fint. Det var ikke annet å gjøre en å reebote! Nei, når du nevner det, så er det ikke med alle spill. Spesiellt "Enemy territory" er ille. Kan se det på "Lock On" også. Men det som er så rart, er at det oppstod helt plutselig.
user156890 Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Er ikke noe å gjøre med det, får bare reebote hver gang. Iriterende men sånn er det!
A|3x Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Hva med å legge inn powerstrip? Der kan man justere gamma`n (lyset) ved hjelp av noen hurtigtaster. Et must for gamere
Redlight Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Er ikke nøvendig å reboote. Hvis du går inn på farge egenskaper på kortet, så justerer gammaen seg automatisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå