Student0505 Skrevet torsdag kl 14:16 Skrevet torsdag kl 14:16 Noen som har opplevd at saksbehandlerene har tatt i bruk feil vitnemål? Det har dessverre skjedd med meg idag..har fått konkuransepoeng basert på mitt førstegangsvitnemål, noe som gjør at jeg havnet lenger bak i ventelisten enn jeg skal være. Skal ha et snitt på 46,3, så har et lite håp om at det skal gå i Bodø. Med feil snitt har jeg nå 45,5 og er nr 38 på venteliste. De sier at de har fikset det, men at jeg ikke vil se noen endring på SO før supleringsinntak, sykt kjipt å ikke vite hvordan man egentlig ligger and. Noen som har opplevd lignende?
Phssøker2025. Skrevet torsdag kl 14:33 Skrevet torsdag kl 14:33 Tongo skrev (2 timer siden): Står hos meg at oppmøte er 11. august 09:30 for ID-sjekk i Stavern, deretter offisiell åpning av studie kl 10:00 Hvor fikk du denne infoen?
Vallyy Skrevet torsdag kl 14:34 Skrevet torsdag kl 14:34 Kan noen legge ved bilde av grensene på de forskjellige stedene?
Tongo Skrevet torsdag kl 14:39 Skrevet torsdag kl 14:39 Phssøker2025. skrev (5 minutter siden): Hvor fikk du denne infoen? Gå på meldinger og gå inn på "Les svarbrevet ditt i hovedopptaket 2025". Helt nederst er det en pdf-fil 1
erlgutt Skrevet torsdag kl 14:42 Skrevet torsdag kl 14:42 PHS-søker25 skrev (2 timer siden): Er det slik at noen tidligere har anbefalt å ikke bo på mørkved i Bodø, eller tar jeg helt feil nå? Jeg er ferdig med 1. året i Bodø og bodde på Hunstad som er ca 15 min gange unna skolen og 5 min gange unna Hunstadsenteret (lite kjøpesenter), med 3-4 bussforbindelser like ved meg. Ville på det sterkeste anbefalt å bo i området Mørkved hvor skolen er eller Hunstad da dette er der de fleste studentene bor med det meste man trenger. Skulle man ha behov for annet tar man bare bussen til sentrum som tar 10-20 min. Veldig kjedelig når man har forelesning tidlig å måtte komme seg fra sentrum til skolen. 1
Tongo Skrevet torsdag kl 14:42 Skrevet torsdag kl 14:42 (endret) Student0505 skrev (25 minutter siden): Noen som har opplevd at saksbehandlerene har tatt i bruk feil vitnemål? Det har dessverre skjedd med meg idag..har fått konkuransepoeng basert på mitt førstegangsvitnemål, noe som gjør at jeg havnet lenger bak i ventelisten enn jeg skal være. Skal ha et snitt på 46,3, så har et lite håp om at det skal gå i Bodø. Med feil snitt har jeg nå 45,5 og er nr 38 på venteliste. De sier at de har fikset det, men at jeg ikke vil se noen endring på SO før supleringsinntak, sykt kjipt å ikke vite hvordan man egentlig ligger and. Noen som har opplevd lignende? Tror jeg leste noe om det i tråden for 2024. Det ordnet seg etter personen tok kontakt med opptakskontoret tror jeg Endret torsdag kl 14:42 av Tongo
25PHS Skrevet torsdag kl 15:36 Skrevet torsdag kl 15:36 Student0505 skrev (1 time siden): Noen som har opplevd at saksbehandlerene har tatt i bruk feil vitnemål? Det har dessverre skjedd med meg idag..har fått konkuransepoeng basert på mitt førstegangsvitnemål, noe som gjør at jeg havnet lenger bak i ventelisten enn jeg skal være. Skal ha et snitt på 46,3, så har et lite håp om at det skal gå i Bodø. Med feil snitt har jeg nå 45,5 og er nr 38 på venteliste. De sier at de har fikset det, men at jeg ikke vil se noen endring på SO før supleringsinntak, sykt kjipt å ikke vite hvordan man egentlig ligger and. Noen som har opplevd lignende? Samme her… Selvom mitt nyeste vitnemål etter privatisteksamener ligger inne som gyldig, står det mitt forrige snitt inne på tilbudet/ventelista…
Jeeey Skrevet torsdag kl 15:45 Skrevet torsdag kl 15:45 Vallyy skrev (1 time siden): Kan noen legge ved bilde av grensene på de forskjellige stedene? 52,6 - Oslo 50,8 - Stavern 47,7 - Bodø 56,8 (ordinær) - Alta 44,6 (Nord-norsk kvote) - Alta 1
Student0505 Skrevet torsdag kl 15:55 Skrevet torsdag kl 15:55 25PHS skrev (15 minutter siden): Samme her… Selvom mitt nyeste vitnemål etter privatisteksamener ligger inne som gyldig, står det mitt forrige snitt inne på tilbudet/ventelista… Kjipt, har snakket med opptaksnemden og de sier det er ordnet, men jeg kan ikkje se det selv, og vet jo ikke da hvordan vi egentlig ligger and, mtp at 45,5 og 46,3 er ganske ulike snitt..utrolig kjedelig at de gjør and sånn feil og at man ikkje får vite noe før slutten av juli.
flamethower1234 Skrevet torsdag kl 16:14 Skrevet torsdag kl 16:14 Student0505 skrev (17 minutter siden): Kjipt, har snakket med opptaksnemden og de sier det er ordnet, men jeg kan ikkje se det selv, og vet jo ikke da hvordan vi egentlig ligger and, mtp at 45,5 og 46,3 er ganske ulike snitt..utrolig kjedelig at de gjør and sånn feil og at man ikkje får vite noe før slutten av juli. Du får ikke gjort noe med det. Smør deg med tålmodighet.
PHS-søker25 Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Har noen spørsmål om noen kan hjelpe?☺️ 1. Noen som har registrert seg på StudentWeb? 2.Hvis man velger emner, får dere valgt. Dette må vel gjøres før studiestart, eller får man ikke til dette før man er registrert? 3. Kjøper de fleste bøker etter første skoledag?
Phssøker2025. Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden PHS-søker25 skrev (26 minutter siden): Har noen spørsmål om noen kan hjelpe?☺️ 1. Noen som har registrert seg på StudentWeb? 2.Hvis man velger emner, får dere valgt. Dette må vel gjøres før studiestart, eller får man ikke til dette før man er registrert? 3. Kjøper de fleste bøker etter første skoledag? Jeg får ikke logget inn engang, og det er ikke noe du må gjøre før studiestart nei, du kan vente, så det gjør jeg, like greit å få hjelp og gjort ting riktig 1
PR01 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Når pleier man å kunne semesterregistere seg og betale semesteravgift? Litt keen på å få første utbetalinga fra lånekassen asap til alt jeg trenger før flytting😩
PHS-søker25 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden PR01 skrev (1 time siden): Når pleier man å kunne semesterregistere seg og betale semesteravgift? Litt keen på å få første utbetalinga fra lånekassen asap til alt jeg trenger før flytting😩 Jeg også lurer på dette. Når jeg forsøker å registrere meg på StudentWeb, så kommer det bare at jeg ikke kan ta noen fag selvom jeg får de opp.
Phssøker2025. Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden PHS-søker25 skrev (15 minutter siden): Jeg også lurer på dette. Når jeg forsøker å registrere meg på StudentWeb, så kommer det bare at jeg ikke kan ta noen fag selvom jeg får de opp. Send en mail til phs og hør
PR01 Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden PHS-søker25 skrev (25 minutter siden): Jeg også lurer på dette. Når jeg forsøker å registrere meg på StudentWeb, så kommer det bare at jeg ikke kan ta noen fag selvom jeg får de opp. Jeg tror det går litt tid, typ etter 24 juli når de vet hvem som faktisk skal begynne, evt etter de sender ut innlogging til phs nettsidene. Sånn at vi kan logge inn med feide på studentweb..? Har gått en dag og jeg er utålmodig haha 1
Echo35 Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Det står i svarbrevet. Man mottar viktig informasjon fra skolen i uke 32 1
Marko Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden jeg spurte en venn som går på phs, og han sa at vi som er nye studenter må vente mer å semesterregistrere oss til vi har fått en sms i begynnelsen av august 2
Phssøker2025. Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Hva er det folk tenker at de har lyst til å bli innenfor politiet? Spennende å høre og kanskje jeg får noen nye ideer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå