Marko Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Phssøker2025. skrev (3 minutter siden): Det som er planen, kommer til å sitte limt på samordna imorgen 🤣 Hahah, samme her😂 1
Phssøker2025. Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden alle må oppdatere når de får svar da, spennende å høre hvordan det gikk med folk 2
LIMA77 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Vet noen om man får stå på venteliste til ønske nr. 1 hvis man kun får tilbud om ønske nr. 2? (eks. stå på venteliste til Oslo)
Phssøker2025. Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Har det stått at man får svar 20. juli alle de andre årene også eller er det bare i år?
Karoline jo Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Phssøker2025. skrev (4 timer siden): Har det stått at man får svar 20. juli alle de andre årene også eller er det bare i år? Tror de setter 20. juli hvert år. Jeg har 46,4 og håper på Bodø! Bare noen timer igjen nå. 4
Tongo Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden LIMA77 skrev (13 timer siden): Vet noen om man får stå på venteliste til ønske nr. 1 hvis man kun får tilbud om ønske nr. 2? (eks. stå på venteliste til Oslo) Hvis jeg husker riktig så tror jeg du kan takke ja til studieplass og ventelisteplass. Så lenge du ikke takker nei til studieplass i tilfelle ventelisteplassen ikke rykker på seg
Phssøker2025. Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Når man får svar på smordna, hvor er det det kommer? Er det på meldinger inne på samordna?
Tongo Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Phssøker2025. skrev (2 minutter siden): Når man får svar på smordna, hvor er det det kommer? Er det på meldinger inne på samordna? Utifra tidligere har det kommet et varsel på meldinger inne på Samordna
PHS-søker2025 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Mener å ha sett at noen her har lagt ut en «oversikt» over hvilke klokkeslett man har fått svar tidligere år? Noen som vet hvor jeg kan finne den?
Phssøker25 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden PHS-søker2025 skrev (19 minutter siden): Mener å ha sett at noen her har lagt ut en «oversikt» over hvilke klokkeslett man har fått svar tidligere år? Noen som vet hvor jeg kan finne den?
PHS-søker2025 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Phssøker25 skrev (7 minutter siden): Tuusen takk🫶🏼
Tongo Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Fikk tilbud nå!! Stavern 😍Grense på 50,8 i år på Stavern Endret 4 timer siden av Tongo
Phssøker2025. Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Tongo skrev (8 minutter siden): Fikk tilbud nå!! Stavern 😍Grense på 50,8 i år på Stavern Da sees vi! 1
PHS-søker25 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg kom inn i Bodø!!😍 Vet noen hva snittet var i Bodø? Man mister ikke plassen hvis man ikke takker ja med en gang vel? Blir stresset nå haha
Tongo Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden PHS-søker25 skrev (8 minutter siden): Jeg kom inn i Bodø!!😍 Vet noen hva snittet var i Bodø? Man mister ikke plassen hvis man ikke takker ja med en gang vel? Blir stresset nå haha 47,7 i Bodø 50,8 i Stavern 52,6 i Oslo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå