Phssøker25 Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Phssøker2025. skrev (8 minutter siden): Ser ut som at snittet i stavern trolig blir 51,5-52,5 i følge chat gpt Hvordan regnet det ut? Tok den også med de 24 nye plassene i regnestykket?
Phssøker2025. Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Phssøker25 skrev (24 minutter siden): Hvordan regnet det ut? Tok den også med de 24 nye plassene i regnestykket? Den tok alle de andre årene i beregning og at det var 3200 søkere i år og at litt under 30% søkte stavern i år, vet ikke om den tok med alta i beregningen, du kan prøve å skrive det
Phssøker2025. Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Phssøker25 skrev (35 minutter siden): Hvordan regnet det ut? Tok den også med de 24 nye plassene i regnestykket?
PHS-søker25 Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Tror man at snittet i Bodø vil øke mye? Eller at det vil bli moderat økning på evt under 2 poeng på de fleste skoler i år?
Phssøker2025. Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni PHS-søker25 skrev (4 timer siden): Tror man at snittet i Bodø vil øke mye? Eller at det vil bli moderat økning på evt under 2 poeng på de fleste skoler i år? Chatgpt mener at bodø er oppjustert fra 4,6 til 5.0 i snitt, mens stavern og oslo bare har en liten økning
25PHS Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Min ChatGPT anslår 4,7 i Bodø hahaha. Ba dem bruke rapportene som ligger ute og sammenligne alle tall i år med tidligere opptak samt legge til Alta. Tror ikke det er så lett å få svar på dette dessverre, den sier jo mye forskjellig 2
Jeeey Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Er vel noenlunde like mange søkere per plass som i 2024? Har blitt 24 flere plasser i årets opptak. Forhåpentligvis holder poenggrensen seg også på samme nivå. 1
Phssøker25 Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Jeeey skrev (40 minutter siden): Er vel noenlunde like mange søkere per plass som i 2024? Har blitt 24 flere plasser i årets opptak. Forhåpentligvis holder poenggrensen seg også på samme nivå. Tror også de vil stige minimalt. Tipper flere med lavere snitt har søkt nå også etter de så i fjor at de hadde sjangs! Må jo bare håpe det. 1
25PHS Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Noen andre som har hatt utvidet intervju som er ekstremt nervøs for den kommende uken? Jeg klarer ikke tenke på annet, og blodet mitt stivner i kroppen hver gang hahaha. Jeg prøver å tenke at jeg ikke kommer inn så jeg ikke blir så skuffet, men håpet tar over og jeg føler på en indre konflikt med meg selv på hvordan jeg skal tenke. Har hatt lyst til dette så lenge, og jeg vet hvor skuffet jeg kommer til å bli om dette ikke går… Umulig å vite hvordan man gjorde det på intervjuet, hva de tenker etc. Jeg blir gal!! 3
phssøker2025- Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni 25PHS skrev (1 time siden): Noen andre som har hatt utvidet intervju som er ekstremt nervøs for den kommende uken? Jeg klarer ikke tenke på annet, og blodet mitt stivner i kroppen hver gang hahaha. Jeg prøver å tenke at jeg ikke kommer inn så jeg ikke blir så skuffet, men håpet tar over og jeg føler på en indre konflikt med meg selv på hvordan jeg skal tenke. Har hatt lyst til dette så lenge, og jeg vet hvor skuffet jeg kommer til å bli om dette ikke går… Umulig å vite hvordan man gjorde det på intervjuet, hva de tenker etc. Jeg blir gal!! Har det akkurat likt, helt forferdelig😅
Marko Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni phssøker2025- skrev (4 minutter siden): Har det akkurat likt, helt forferdelig😅 25PHS skrev (1 time siden): Noen andre som har hatt utvidet intervju som er ekstremt nervøs for den kommende uken? Jeg klarer ikke tenke på annet, og blodet mitt stivner i kroppen hver gang hahaha. Jeg prøver å tenke at jeg ikke kommer inn så jeg ikke blir så skuffet, men håpet tar over og jeg føler på en indre konflikt med meg selv på hvordan jeg skal tenke. Har hatt lyst til dette så lenge, og jeg vet hvor skuffet jeg kommer til å bli om dette ikke går… Umulig å vite hvordan man gjorde det på intervjuet, hva de tenker etc. Jeg blir gal!! Samme her, men jeg tror at vi kommer til å få svar på slutten av dagen i morgen eller på tirsdag
Phssøker2025. Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Hei, noen som vet om det går an å bruke MAC på politihøgskolen. Er det støttet av phs liksom, eller er det programmer de krever at de har som f.eks. mac ikke støtter, står på power nå, så gjerne litt raskt svar hvis mulig😂
25PHS Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Man kan fint bruke Mac Phssøker2025. skrev (27 minutter siden): Hei, noen som vet om det går an å bruke MAC på politihøgskolen. Er det støttet av phs liksom, eller er det programmer de krever at de har som f.eks. mac ikke støtter, står på power nå, så gjerne litt raskt svar hvis mulig😂 1
Phssøker25 Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Noen slm har fått avslag? Eller vet om noen som gar fått?
Marko Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Phssøker25 skrev (3 timer siden): Noen slm har fått avslag? Eller vet om noen som gar fått? Ikke hørt noe enda
søker25 Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Noen som er villig til å ringe phs å spørre når epost blir sendt til de som ikke bestod utvidet?
Søker2025 Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli søker25 skrev (30 minutter siden): Noen som er villig til å ringe phs å spørre når epost blir sendt til de som ikke bestod utvidet? Ringte de igår, da fikk jeg bare beskjed om at svar vil bli sendt ut ila denne uka - Kunne ikke si noe mer enn det
Marko Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Tidligere tråd viser at alle fikk svar 30 eller 01, så jeg tipper at vi får svar på slutten av dagen i dag
Phssøker2025. Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Vallyy skrev (9 timer siden): Tror dere snittet i Alta blir høyt? Tipper deg blir høyere enn i oslo, pga. det er så få plasser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå