Phssøker2025. Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Noen som vet når tallene med kvalifiserte søkere kommer etter at utvidet intervjuer er gjennomført?
Phssøker25 Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Phssøker2025. skrev (3 minutter siden): Noen som vet når tallene med kvalifiserte søkere kommer etter at utvidet intervjuer er gjennomført? Tror ikke det kommer før opptaksrapporten. Får nok ikke vite det før hovedopptaket, men jeg har inntrykk av det ikke røk så mange på de fysiske testene som det pleier. Røk vel bare 2 stk når jeg var der. Tipper det er ganske mange kvalifiserte søkere.
Marko Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Phssøker25 skrev (17 minutter siden): Tror ikke det kommer før opptaksrapporten. Får nok ikke vite det før hovedopptaket, men jeg har inntrykk av det ikke røk så mange på de fysiske testene som det pleier. Røk vel bare 2 stk når jeg var der. Tipper det er ganske mange kvalifiserte søkere. Det røk to på løpe-testen også når jeg var der.
Phssøker2025. Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Phssøker25 skrev (1 time siden): Tror ikke det kommer før opptaksrapporten. Får nok ikke vite det før hovedopptaket, men jeg har inntrykk av det ikke røk så mange på de fysiske testene som det pleier. Røk vel bare 2 stk når jeg var der. Tipper det er ganske mange kvalifiserte søkere. Folk kan ryke på utvidet intervju også
PHS-søker25 Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni Phssøker25 skrev (17 timer siden): Tror ikke det kommer før opptaksrapporten. Får nok ikke vite det før hovedopptaket, men jeg har inntrykk av det ikke røk så mange på de fysiske testene som det pleier. Røk vel bare 2 stk når jeg var der. Tipper det er ganske mange kvalifiserte søkere. Er dette noe du fikk inntrykk av fra egen pulje, eller generelt via via noen?😊
Phssøker25 Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni PHS-søker25 skrev (17 minutter siden): Er dette noe du fikk inntrykk av fra egen pulje, eller generelt via via noen?😊 De jeg har snakket med som var der også min egen pulje, men det kan godt være jeg tar feil også!😅 Husker bare at i fjor var det sånn 10 stk som røk i puljen min, mens i år var det to. 1
PHS-søker25 Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni Phssøker25 skrev (1 minutt siden): De jeg har snakket med som var der også min egen pulje, men det kan godt være jeg tar feil også!😅 Husker bare at i fjor var det sånn 10 stk som røk i puljen min, mens i år var det to. Skjønner! Jeg tror kanskje det var 5-7 stykker som røyk på min pulje. Men husker ikke helt eksakt tall.
phssøker2025- Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni Da har jeg gjennomført utvidet intervju! Veldig like spørsmål som på videointervju der de sjekker opp mot personlighetstesten. For min del ble jeg litt overrasket da jeg hadde en bortvisning fra byen jeg ikke visste om, håper ikke det er utslagsgivende.
Marko Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni phssøker2025- skrev (2 timer siden): Da har jeg gjennomført utvidet intervju! Veldig like spørsmål som på videointervju der de sjekker opp mot personlighetstesten. For min del ble jeg litt overrasket da jeg hadde en bortvisning fra byen jeg ikke visste om, håper ikke det er utslagsgivende. Sender de hvorfor man får avslag? Eller bare at man ikke er egnet når man får svar?
phssøker2025- Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni Marko skrev (8 minutter siden): Sender de hvorfor man får avslag? Eller bare at man ikke er egnet når man får svar? Såvidt jeg vet får man begrunnelse på avslaget, hvor detaljert det er vet jeg ikke.
Marko Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni phssøker2025- skrev (7 minutter siden): Såvidt jeg vet får man begrunnelse på avslaget, hvor detaljert det er vet jeg ikke. Takk for svar😊.
25PHS Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni phssøker2025- skrev (7 timer siden): Da har jeg gjennomført utvidet intervju! Veldig like spørsmål som på videointervju der de sjekker opp mot personlighetstesten. For min del ble jeg litt overrasket da jeg hadde en bortvisning fra byen jeg ikke visste om, håper ikke det er utslagsgivende. Hvordan gikk de inn på temaet når de hadde noe i registeret på deg? Hva spurte de om og hvordan var de?
phssøker2025- Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni 25PHS skrev (5 minutter siden): Hvordan gikk de inn på temaet når de hadde noe i registeret på deg? Hva spurte de om og hvordan var de? Jeg var klar over at de hadde en ting på meg, en bortvisning. På slutten spurte hun om jeg hadde hatt noe kontakt med politiet før, forutenom forenklet forelegg. Etter jeg hadde fortalt om den ene bortvisningen kunne hun fortelle at jeg hadde blitt bortvist en gang før, noe jeg ikke var klar over.
25PHS Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni phssøker2025- skrev (3 minutter siden): Jeg var klar over at de hadde en ting på meg, en bortvisning. På slutten spurte hun om jeg hadde hatt noe kontakt med politiet før, forutenom forenklet forelegg. Etter jeg hadde fortalt om den ene bortvisningen kunne hun fortelle at jeg hadde blitt bortvist en gang før, noe jeg ikke var klar over. Okei! Måtte du gå noe inn på hendelsen etc og reflektere rundt noe eller var det simpelthen for å nevne det?
phssøker2025- Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni 25PHS skrev (1 minutt siden): Okei! Måtte du gå noe inn på hendelsen etc og reflektere rundt noe eller var det simpelthen for å nevne det? Jeg ble spurt både om årstall og hvilket utested hendelsen var. Samtidig gikk jeg selv inn på detaljene rundt det!
Phssøker2025. Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni (endret) Noen som vet hvor mange som kom inn i stavern av de som var på ventelista ifjord? Endret 13. juni av Phssøker2025.
Phssøker2025. Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni Får man office365 og sånt til studiestart eller er det noe man må kjøpe og dekke selv?
Phssøker25 Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni Phssøker2025. skrev (11 minutter siden): Noen som vet hvor mange som kom inn i stavern av de som var på ventelista ifjord? Prøvd å finne ut, men aner ikke:( Tror selv at jeg muligens havner på venteliste. Hva har du i snitt? 1
Phssøker2025. Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni Phssøker25 skrev (20 minutter siden): Prøvd å finne ut, men aner ikke:( Tror selv at jeg muligens havner på venteliste. Hva har du i snitt? Har 52,3 hva med deg?
Phssøker25 Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni Phssøker2025. skrev (2 minutter siden): Har 52,3 hva med deg? 52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå