Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2025

Anbefalte innlegg

Skrevet

Betyr ikke det at de kommer til å kalle inn 5 til fra den dagen, siden det er 5 ledige timer igjen? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Marko skrev (9 minutter siden):

Betyr ikke det at de kommer til å kalle inn 5 til fra den dagen, siden det er 5 ledige timer igjen? 

Marko skrev (9 minutter siden):

Fikk innkalling nå også. Hadde opptaksprøvene 28 mai. Gruer meg litt til intervjuet nå

Skrevet
Ray_ skrev (1 minutt siden):

Fikk innkalling nå også. Hadde opptaksprøvene 28 mai. Gruer meg litt til intervjuet nå

Masse lykke til 🤞 

Skrevet

Vet dere om vi kommer til å svare på en deduktiv eller induktiv test under intervjuet eller at det blir bare spørsmål?

Skrevet
Marko skrev (2 minutter siden):

Vet dere om vi kommer til å svare på en deduktiv eller induktiv test under intervjuet eller at det blir bare spørsmål?

Ganske sikker på at det er som videointervjuet. Ikke noe desuktiv eller induktiv.

Skrevet
phssøker2025- skrev (11 minutter siden):

Ganske sikker på at det er som videointervjuet. Ikke noe desuktiv eller induktiv.

Takk for svar. Av 253 som ble kalt inn til utvidet intervju i fjor, ble det bare 59 som vurdert til ikke egnet

Skrevet
Marko skrev (1 minutt siden):

Takk for svar. Av 253 som ble kalt inn til utvidet intervju i fjor, ble det bare 59 som vurdert til ikke egnet

Frykter jeg blir en av dem i år😅

Skrevet
phssøker2025- skrev (1 minutt siden):

Frykter jeg blir en av dem i år😅

Samme her, vet ikke hvordan jeg kommer til å kunne sove frem til midten av juli🤣

Skrevet
Marko skrev (Akkurat nå):

Samme her, vet ikke hvordan jeg kommer til å kunne sove frem til midten av juli🤣

Sant😅 får hvertfall beskjed første uken i Juli dersom man ikke er egnet.

Skrevet
phssøker2025- skrev (2 minutter siden):

Sant😅 får hvertfall beskjed første uken i Juli dersom man ikke er egnet.

Hørte at alle sammen får beskjed samme dag

Skrevet
Marko skrev (12 minutter siden):

I fjor fulgte de en standardisert mal, var spørsmål som lignet de på det vanlige intervjuet. Fikk også presentert «resultatet» på personlighetstesten, og muligheten til å si om jeg var enig eller uenig i det. Tror også de tar opp om man eventuelt har hatt kontakt med politiet på en negativ måte

• Hjerte 1
Skrevet
phssøker2025- skrev (1 minutt siden):

Hva mener du? At alle får beskjed samme dag i Juli?

Alle som blir vurdert som ikke egnet, får beskjed samtidig på en dag

Skrevet

Er det en sjanse for at de som har hatt fysisk opptak samme dag for beskjed samme dag om man blir innkalt til utvidet intervju?

Skrevet

Ser innkalling de siste dagene har vært til folk som hadde fysiske forrige uke. Er det noen som har fått innkalling denne uka som hadde tester tidlig mai?

Skrevet
Echo35 skrev (1 time siden):

Er det en sjanse for at de som har hatt fysisk opptak samme dag for beskjed samme dag om man blir innkalt til utvidet intervju?

Vet ikke, men tror helt ærlig at det er litt tilfeldig hvem som får innkalling når. Til nå ha både de som har hatt fysisk test både tidlig og sent fått. Jeg regner sterkt med å få innkalling, på grunn av tekniske problemer på det vanlige intervjuet. Hadde fysisk test 2 juni og har ennå ikke fått

Skrevet
Vallyy skrev (På 2.6.2025 den 22.30):

Får man noe som helst bekreftelse på at man har bestått de fysiske testene? Gruer meg sånn, har test 4 juni!!

Hvordan gikk det med deg?

Skrevet (endret)

Vil det være en styrke eller ulempe at en har bodd her i 6 år og kommer fra Midtøsten? Om de kommer til å spørre meg om bakgrunnen på intervjuet?

Endret av Marko
Skrevet
Marko skrev (18 minutter siden):

Vil det være en styrke eller ulempe at en har bodd her i 6 år og kommer fra Midtøsten? Om de kommer til å spørre meg om bakgrunnen på intervjuet?

Det avhenger vel av hvilket svar du gir om de ser på det som en styrke eller ulempe :) uansett umulig for oss å si 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...