phssøker2025- Skrevet 5. august Skrevet 5. august Phssøker2025. skrev (2 timer siden): Hvordan da? Hva logger du inn med? [email protected]? Også det passordet du laga? Fordi det jeg prøvde men kommer ikke inn, står at jeg ikke har tilgang. Du må signere de sikkerhetsdokumentene først
Phssøker2 Skrevet 5. august Skrevet 5. august Marko skrev (6 minutter siden): Nice, jeg skal bo i blokk 22 Hvilken etasje fikk du? 3, reiser oppover på torsdagen
Phssøker2025. Skrevet 5. august Skrevet 5. august (endret) phssøker2025- skrev (6 minutter siden): Du må signere de sikkerhetsdokumentene først har gjort det, men kommer fortsatt ikke inn Endret 5. august av Phssøker2025.
phssøker2025- Skrevet 5. august Skrevet 5. august Phssøker2025. skrev (24 minutter siden): har gjort det, men kommer fortsatt ikke inn Står det kan ta litt tid, når gjorde du?
Phssøker2025. Skrevet 5. august Skrevet 5. august (endret) phssøker2025- skrev (6 minutter siden): Står det kan ta litt tid, når gjorde du? i dag tidlig, jeg har fått logget inn alle andre steder som canvas, studentweb, og servicenow. Bare studentportalen som ikke funker... skjønner ikke hvorfor... Og jeg har som sagt gitt samtykke og gjennomført sikkerhetsorienteringen Endret 5. august av Phssøker2025.
Marko Skrevet 5. august Skrevet 5. august Phssøker2 skrev (45 minutter siden): 3, reiser oppover på torsdagen Kom i dag, men jeg skal tilbake til Oslo i morgen og så kommer jeg igjen på mandag
Tongo Skrevet 5. august Skrevet 5. august Phssøker2025. skrev (29 minutter siden): i dag tidlig, jeg har fått logget inn alle andre steder som canvas, studentweb, og servicenow. Bare studentportalen som ikke funker... skjønner ikke hvorfor... Og jeg har som sagt gitt samtykke og gjennomført sikkerhetsorienteringen Kommer meg ikke inn på studentportalen selv. Alt annet funker.
Phssøker2025. Skrevet 5. august Skrevet 5. august Tongo skrev (5 minutter siden): Kommer meg ikke inn på studentportalen selv. Alt annet funker. frustrerende altså, sendte de en mail 1
Tongo Skrevet 5. august Skrevet 5. august Phssøker2025. skrev (5 minutter siden): frustrerende altså, sendte de en mail Oppdater meg 1
phssøker2025- Skrevet 6. august Skrevet 6. august Timeplan ligger på Timeedit for de som lurer på det
Wissyflow Skrevet 6. august Skrevet 6. august Er det noen som er forberedt på å skippe noe undervisning i ny og ned for å jobbe ved siden av?
PHS-søker2025 Skrevet 6. august Skrevet 6. august Fant det nå. Ser ut som om vi har undervisning hver dag, er alt obligatorisk?
Wissyflow Skrevet 6. august Skrevet 6. august PHS-søker2025 skrev (2 minutter siden): Fant det nå. Ser ut som om vi har undervisning hver dag, er alt obligatorisk? Kun deler av politipatrulje som er oblig. Resten er ganske frivillig, med mindre annet blir gitt beskjed om har jeg skjønt 1
Phssøker25 Skrevet 6. august Skrevet 6. august Søkte bare opp nettsiden timeedit nå, men fant ingenting når jeg logget inn. Gjorde jeg feil? Hvordan kan jeg finne timeplanen?
phssøker2025- Skrevet 6. august Skrevet 6. august Phssøker25 skrev (7 minutter siden): Søkte bare opp nettsiden timeedit nå, men fant ingenting når jeg logget inn. Gjorde jeg feil? Hvordan kan jeg finne timeplanen? Har du logget inn med feide? Så velger man studiested tror jeg. Deretter kan du søke på klasse f.eks Å B12025
Phssøker25 Skrevet 6. august Skrevet 6. august phssøker2025- skrev (2 minutter siden): Har du logget inn med feide? Så velger man studiested tror jeg. Deretter kan du søke på klasse f.eks Å B12025 Tusen takk🥰
PHS-søker25 Skrevet 6. august Skrevet 6. august Wissyflow skrev (1 time siden): Kun deler av politipatrulje som er oblig. Resten er ganske frivillig, med mindre annet blir gitt beskjed om har jeg skjønt Hvordan ser du hva som er obligatorisk? Prøver å navigere meg litt frem
Wissyflow Skrevet 6. august Skrevet 6. august PHS-søker25 skrev (2 minutter siden): Hvordan ser du hva som er obligatorisk? Prøver å navigere meg litt frem På nettsiden og studieplanen så ser du alt som er oblig. En del fysiske prøver som pepperspray, batong, livredning osv i emnet politipatruljen som er oblig. Ellers er det ingenting oblig annet enn skriftlige oppgaver igjennom semesteret, med mindre annet blir arrangert og gitt beskjed om 1
Wissyflow Skrevet 6. august Skrevet 6. august Har dere jobb ved siden av, og hvor mye planlegger dere å jobbe?
Anbefalte innlegg