Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2025

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
phssøker2025- skrev (6 minutter siden):

Du må signere de sikkerhetsdokumentene først

har gjort det, men kommer fortsatt ikke inn

Endret av Phssøker2025.
Skrevet (endret)
phssøker2025- skrev (6 minutter siden):

Står det kan ta litt tid, når gjorde du?

i dag tidlig, jeg har fått logget inn alle andre steder som canvas, studentweb, og servicenow. Bare studentportalen som ikke funker... skjønner ikke hvorfor... Og jeg har som sagt gitt samtykke og gjennomført sikkerhetsorienteringen

Endret av Phssøker2025.
Skrevet
Phssøker2 skrev (45 minutter siden):

3, reiser oppover på torsdagen

Kom i dag, men jeg skal tilbake til Oslo i morgen og så kommer jeg igjen på mandag 

Skrevet
Phssøker2025. skrev (29 minutter siden):

i dag tidlig, jeg har fått logget inn alle andre steder som canvas, studentweb, og servicenow. Bare studentportalen som ikke funker... skjønner ikke hvorfor... Og jeg har som sagt gitt samtykke og gjennomført sikkerhetsorienteringen

Kommer meg ikke inn på studentportalen selv. Alt annet funker. 

Skrevet
PHS-søker2025 skrev (2 minutter siden):

Fant det nå. Ser ut som om vi har undervisning hver dag, er alt obligatorisk?

Kun deler av politipatrulje som er oblig. Resten er ganske frivillig, med mindre annet blir gitt beskjed om har jeg skjønt

• Liker 1
Skrevet
Phssøker25 skrev (7 minutter siden):

Søkte bare opp nettsiden timeedit nå, men fant ingenting når jeg logget inn. Gjorde jeg feil? Hvordan kan jeg finne timeplanen?

Har du logget inn med feide? Så velger man studiested tror jeg. Deretter kan du søke på klasse f.eks Å B12025

Skrevet
phssøker2025- skrev (2 minutter siden):

Har du logget inn med feide? Så velger man studiested tror jeg. Deretter kan du søke på klasse f.eks Å B12025

Tusen takk🥰

Skrevet
Wissyflow skrev (1 time siden):

Kun deler av politipatrulje som er oblig. Resten er ganske frivillig, med mindre annet blir gitt beskjed om har jeg skjønt

Hvordan ser du hva som er obligatorisk? Prøver å navigere meg litt frem

Skrevet
PHS-søker25 skrev (2 minutter siden):

Hvordan ser du hva som er obligatorisk? Prøver å navigere meg litt frem

På nettsiden og studieplanen så ser du alt som er oblig. En del fysiske prøver som pepperspray, batong, livredning osv i emnet politipatruljen som er oblig. Ellers er det ingenting oblig annet enn skriftlige oppgaver igjennom semesteret, med mindre annet blir arrangert og gitt beskjed om

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...