Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2025

Anbefalte innlegg

Skrevet
michelle20 skrev (11 minutter siden):

Heiii☺️

Der jeg skal bo er det 5800kr i mnd for et stort nyoppussa hus ved stranden med alt av strøm, wifi osv inkludert og treningsrom i kjelleren! 
Jeg betaler 6300 kr ettersom jeg har et større rom med eget bad, men kunne gjerne betalt mer enn det også for alle fordelene! Kan hende det er ledige rom fortsatt!

Det høres bra ut, si gjerne ifra hvis det er ledige rom🫶🏽har ikke klart å bestemme meg for sted enda

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Phssøker2025. skrev (32 minutter siden):

Er det inkludert strøm internett osv? For hvis det er det er deg jo ikke så ille, men tror du skal klare å finne billigere uansett

Jaa det er inkludert, så synes det er greit å ha en «fast pris» i måneden. Er bare nysgjerrig på hvor mye andre betaler for kollektiv på Stavern☺️

• Liker 1
Skrevet
Marko skrev (35 minutter siden):

Noen andre som fullførte registreringen og fikk vite hvilken klasse de er med? 

Får du se hvilken klasse man er i med en gang?☺️

Skrevet
PHS-søker25 skrev (1 minutt siden):

Får du se hvilken klasse man er i med en gang?☺️

Du får vite navn/bokstav på klassen: A,b c osv, og nå kan jeg aktivere brukerkontoen også

• Liker 1
Skrevet
phssøker2025- skrev (8 minutter siden):

Hvordan får du aktivert brukerkonto?

Etter at du har godkjent alt på StudentWeb, kan du gå på phs nettsiden og klikke på aktiverkonto, skriv etternavnet ditt og fødselsnummer og så vil du få en sms med bruker navn 

Skrevet

Oppriktig ekstremt frustrerende at vi ikke får noe melding før så tett opp til skolestart. Ingen semesteravgift, ingenting. Får ikke stipend før etter skolen har startet da

Skrevet
Wissyflow skrev (2 minutter siden):

Oppriktig ekstremt frustrerende at vi ikke får noe melding før så tett opp til skolestart. Ingen semesteravgift, ingenting. Får ikke stipend før etter skolen har startet da

Enig.

Skrevet

Studerte i fjor, og fikk oppriktig alt av info uka etter hovedopptaket. Alt av faddergrupper var opprettet på messanger med en gang omtrent og alt var klart. Har ikke hørt om noe rundt fadderuka eller noe. Fikk et intervju på ny jobb 13. august, men får jo ikke dratt på det når jeg ikke vet noen ting om skoledagene eller oppstart. 

Skrevet
Wissyflow skrev (2 timer siden):

aktiverte nå, men får bare meldt opp til ett emne og får ikke betalt semesteravgift nå, så er ubrukelig 

Hvis du sjekker nå så vil du se at du er blitt påmeldt til alle emner og pluss at du kan betale semesteravgiften 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...