Student2538 Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Marko skrev (3 timer siden): Noen andre som kan logge seg inn på studenweb til politihøgskolen og har fått student nummer osv? Har det noe sammenheng med opptaket? Var mye snakk om dette i fjor, det har ingen sammenheng. Man blir ikke registrert som student før man har takka ja til studieplass i samordna opptak 2 1
PHS-søker25 Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Kan man helt ærlig bli litt glad og håpe man har vært så heldig å ha fått plass om man klarer å logge seg inn på Studentweb…?
Ray_ Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli PHS-søker25 skrev (9 minutter siden): Kan man helt ærlig bli litt glad og håpe man har vært så heldig å ha fått plass om man klarer å logge seg inn på Studentweb…? Nei dessverre. Til og med kjæresten klarte å logge inn på studentweb phs og hun har ikke engang søkt på studiet. Må bare vente til evt man får opp emner da kommer man inn mest sannsynlig.
PHS-søker25 Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Ray_ skrev (Akkurat nå): Nei dessverre. Til og med kjæresten klarte å logge inn på studentweb phs og hun har ikke engang søkt på studiet. Må bare vente til evt man får opp emner da kommer man inn mest sannsynlig. Skjønner. Jeg får nemlig opp emner jeg også som noen over her, derfor jeg bare måtte høre. Så hvis emner vises er det stor sannsynlighet for at man har kommet inn?
Student2538 Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli PHS-søker25 skrev (1 minutt siden): Skjønner. Jeg får nemlig opp emner jeg også som noen over her, derfor jeg bare måtte høre. Så hvis emner vises er det stor sannsynlighet for at man har kommet inn? Fikk emner da jeg logget inn i fjor, og jeg kom ikke inn
Marko Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Student2538 skrev (5 minutter siden): Fikk emner da jeg logget inn i fjor, og jeg kom ikke inn Hvorfor kom du ikke inn i fjor hvis jeg kan spørre?
Student2538 Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Marko skrev (2 minutter siden): Hvorfor kom du ikke inn i fjor hvis jeg kan spørre? For lavt karaktersnitt 1
Marko Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Student2538 skrev (28 minutter siden): For lavt karaktersnitt Har du over 5 nå?
Student2538 Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Marko skrev (1 minutt siden): Har du over 5 nå? Ja, har 5,6 1
Phssøker2025. Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Student2538 skrev (1 minutt siden): Ja, har 5,6 Hvordan kom du ikke inn i fjord da? Søkte du bare oslo? Du hadde vel over 5 ifjord da også, hvis ikke må du ha tatt opp alt for mange fag😭
Student2538 Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Phssøker2025. skrev (58 minutter siden): Hvordan kom du ikke inn i fjord da? Søkte du bare oslo? Du hadde vel over 5 ifjord da også, hvis ikke må du ha tatt opp alt for mange fag😭 Hadde 4,4 i fjor. Har tatt 4 fag i voksenopplæring, f eks matte regnes jo ikke med uten både 1P og 2P så fikk ikke uttelling for de første karakterforbedringene i fjor. Har i tillegg tatt 3 privatisteksamener, og i flere av fagene gikk jeg fra 2 til 6, så ble mye økning med det😊
Phssøker2025. Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Student2538 skrev (4 minutter siden): Hadde 4,4 i fjor. Har tatt 4 fag i voksenopplæring, f eks matte regnes jo ikke med uten både 1P og 2P så fikk ikke uttelling for de første karakterforbedringene i fjor. Har i tillegg tatt 3 privatisteksamener, og i flere av fagene gikk jeg fra 2 til 6, så ble mye økning med det😊 Wow, imponerende!
Echo35 Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli PHS-søker25 skrev (30 minutter siden): Er det noen som fullførte registreringen på StudentWeb? Nope
Tongo Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli PHS-søker25 skrev (1 time siden): Er det noen som fullførte registreringen på StudentWeb? Starta men droppa det, venter bare til jeg får svar fra Samordna om jeg kommer inn eller ikke
PR01 Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Marko skrev (På 6.7.2025 den 14.20): Nei, men får opp alle emner Kan du skrive hva emnene heter?:)
Student2538 Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Phssøker2025. skrev (21 timer siden): Wow, imponerende! Tusen takk🫶🏼
Marko Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli PR01 skrev (18 minutter siden): Kan du skrive hva emnene heter?:) Etterforskning, metode, forebygging osv osv
Ray_ Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli (endret) Marko skrev (2 timer siden): Etterforskning, metode, forebygging osv osv Hvordan fikk du opp emner? Får ikke opp noe som helst jeg? 😕 Endret 7. juli av Ray_
Marko Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Ray_ skrev (1 time siden): Hvordan fikk du opp emner? Får ikke opp noe som helst jeg? 😕 Det står øverst i menyen aktive emner, velg det og så vil de komme opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå