Marko Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Søker2025 skrev (9 minutter siden): Noen som har en oppdatering? Evnt har ringt? Avslag til de som blir vurdert ikke egnet sendes ut i løpet av første uken i juli. Det var det jeg fikk som svar i dag
Echo35 Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Marko skrev (4 timer siden): Tidligere tråd viser at alle fikk svar 30 eller 01, så jeg tipper at vi får svar på slutten av dagen i dag Hva menes med slutten av dagen? Klokka 16?
Marko Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Echo35 skrev (1 minutt siden): Hva menes med slutten av dagen? Klokka 16? Vet ikke, men når jeg leste gjennom et tråd, så var det noen som skrev rundt 15:30 at hen fikk avslag
Søker2025 Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Phssøker25 skrev (7 minutter siden): Har hørt noen som har fått i dag… Bekrefta? De skal i teorien sende ut alle avslag samme dag
phssøker2025- Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Phssøker25 skrev (2 timer siden): Har hørt noen som har fått i dag… Lurer også på om dette er bekreftet?
phssøker2025- Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Er det sant? Håper virkelig de har sendt alle avslag samme dag!
25PHS Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Ser oppover her at de sier det er i løpet av hele uken, så jeg vil tro det ikke kun er i dag
phssøker2025- Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli 25PHS skrev (2 minutter siden): Ser oppover her at de sier det er i løpet av hele uken, så jeg vil tro det ikke kun er i dag Ahh, sant.
Marko Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli 25PHS skrev (10 minutter siden): Ser oppover her at de sier det er i løpet av hele uken, så jeg vil tro det ikke kun er i dag I fjor sendte de ut alt på en dag
Søker2025 Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Rart opplegg egentlig... Synes vi kunne i hvert fall fått en bekreftelse på om man er regnet egnet, så vi slipper å sitte stressa i 5 dager
Ray_ Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Har ikke fått noe, hjerte har aldri slått så mye før, gleder meg til denne uken er over? Har noen fått avslag i dag?
Ray_ Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Ray_ skrev (Akkurat nå): Har ikke fått noe, hjerte har aldri banka så fort før, gleder meg til denne uken er over. Har noen fått avslag i dag?
Mikkelrew1338 Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Hei folks. Jeg fikk avslag i dag kl 13:02; Opptaksnemndas begrunnelse for avslaget Du har skåret lavt på følgende kompetanse(r): Åpenhet og inkludering Modenhet Integritet - sårbarhet" Så, det ser mørkt ut. Men kommer likevel til å klage, selv synes jeg utvidet intervju gikk bra, så har vært skikkelig nedfor siden meldingen om avslaget kom - det har nok ikke helt gått opp for meg. Noen flere som fikk avslag og vil dele kort? Evt komme med egne tanker hva jeg kan gjøre for å forbedre meg på disse punktene, helt konkret? Bli vekter? Bistå med leksehjelp på en skole? Røde kors? Besøksvenn? Bli mer voksen - how? Trenger motivasjon til å ta opp fag og virkelig gi 200% til neste år. Sånn sett fornøyd, da jeg med god margin besto fysiske tester og vet da hva jeg går til om det blir å måtte søke igjen 2026. Det er jeg innstilt på å gjøre, hvis dette ikke går veien for meg i år, selv om det i dag er sinnsykt kjipt å godta. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå