Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2025

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Søker2025 skrev (9 minutter siden):

Noen som har en oppdatering? Evnt har ringt?

Avslag til de som blir vurdert ikke egnet sendes ut i løpet av første uken i juli. Det var det jeg fikk som svar i dag

Skrevet
Marko skrev (4 timer siden):

Tidligere tråd viser at alle fikk svar 30 eller 01, så jeg tipper at vi får svar på slutten av dagen i dag

Hva menes med slutten av dagen? Klokka 16?

Skrevet
Echo35 skrev (1 minutt siden):

Hva menes med slutten av dagen? Klokka 16?

Vet ikke, men når jeg leste gjennom et tråd, så var det noen som skrev rundt 15:30 at hen fikk avslag 

Skrevet
Phssøker25 skrev (7 minutter siden):

Har hørt noen som har fått i dag…

Bekrefta? De skal i teorien sende ut alle avslag samme dag

Skrevet

Ser oppover her at de sier det er i løpet av hele uken, så jeg vil tro det ikke kun er i dag

Skrevet
25PHS skrev (10 minutter siden):

Ser oppover her at de sier det er i løpet av hele uken, så jeg vil tro det ikke kun er i dag

I fjor sendte de ut alt på en dag

Skrevet

Rart opplegg egentlig... Synes vi kunne i hvert fall fått en bekreftelse på om man er regnet egnet, så vi slipper å sitte stressa i 5 dager

Skrevet

Har ikke fått noe, hjerte har aldri slått så mye før, gleder meg til denne uken er over? Har noen fått avslag i dag? 

Skrevet
Ray_ skrev (Akkurat nå):

Har ikke fått noe, hjerte har aldri banka så fort før, gleder meg til denne uken er over. Har noen fått avslag i dag? 

Skrevet

Hei folks.

Jeg fikk avslag i dag kl 13:02;

Opptaksnemndas begrunnelse for avslaget

Du har skåret lavt på følgende kompetanse(r):

Åpenhet og inkludering
Modenhet
Integritet - sårbarhet"

Så, det ser mørkt ut. Men kommer likevel til å klage, selv synes jeg utvidet intervju gikk bra, så har vært skikkelig nedfor siden meldingen om avslaget kom - det har nok ikke helt gått opp for meg. 

Noen flere som fikk avslag og vil dele kort? Evt komme med egne tanker hva jeg kan gjøre for å forbedre meg på disse punktene, helt konkret? Bli vekter? Bistå med leksehjelp på en skole? Røde kors? Besøksvenn? Bli mer voksen - how?

Trenger motivasjon til å ta opp fag og virkelig gi 200% til neste år. Sånn sett fornøyd, da jeg med god margin besto fysiske tester og vet da hva jeg går til om det blir å måtte søke igjen 2026. 
Det er jeg innstilt på å gjøre, hvis dette ikke går veien for meg i år, selv om det i dag er sinnsykt kjipt å godta.  

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...