N-4K0 Skrevet fredag kl 16:16 Skrevet fredag kl 16:16 (endret) Jeg har hørt én sang av dem, men det går an. EDIT: Jeg blander alltid sammen The Beach Boys og Beastie Boys, sistnevnte syns jeg går an å høre på, sjekket nettopp ut Beach Boys og det blir for Beatles-aktig for meg, så jeg står over. Liker du blåbær? Endret fredag kl 20:01 av N-4K0
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 17:39 Skrevet fredag kl 17:39 Vi er veldig glade i blåbær Liker du tyttebærsyltetøy??
Sviskepott Skrevet i går, 09:52 Skrevet i går, 09:52 Det gjør jeg. Like du å plukke litervis av bær selv? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Det liker vi Liker du å bake julekaker??
MR SPEED Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Det gjør jeg har du dere vi oss brun ost hjemme
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden (endret) Jeg har ikke brunst i kjøleskapet mitt. Har du sovet i ca 7 timer nå i natt, slik jeg har? Endret 19 timer siden av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Det har vi ikke Er du sulten nå??
N-4K0 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Jeg har nettopp spist, så det er jeg ikke. Har DU nettopp spist?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Det har vi Har du spist snop i dag??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Det har vi Har du kjøpt ostebaconpølse på bensinstasjonen i dag??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Har ikke vært på bensinstasjonen i dag. Har du noen gang sovet i 7 timer?
N-4K0 Skrevet 47 minutter siden Skrevet 47 minutter siden Nøyaktig 7 timer vet jeg ikke, men både lengre og kortere. Har du opplevd drømmer så livaktige at du trodde det var ekte når du våknet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå