Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. november Skrevet 11. november Vi liker godt brettspill Liker du lukten av pinnekjøtt??
N-4K0 Skrevet 11. november Skrevet 11. november Lukta av pinnekjøtt er digg Har du lagt puslespill innenfor de siste fem årene? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. november Skrevet 11. november Det har vi Liker du kortspill??
Sviskepott Skrevet 12. november Skrevet 12. november Ikke spesielt, men noen varianter går bedre enn andre. Har du spilt tennis noen gang?
N-4K0 Skrevet 12. november Skrevet 12. november Det har jeg ikke, badminton er det nærmeste. Har du vært i øst-Europa noen gang?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. november Skrevet 12. november Det har vi ikke Har du vært i Bergen??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. november Skrevet 12. november Det hender de gangene vi har vær til det i Bergensommeren Har du vært i Oslo??
Sviskepott Skrevet torsdag kl 03:09 Skrevet torsdag kl 03:09 Mange ganger. Har du/dere ført en bil gjennom oslo i verste rushtiden?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 03:17 Skrevet torsdag kl 03:17 Vi kjører ikke bil, så det har vi ikke hatt gleden av.😉😉 Har du vært i våre trakter??
N-4K0 Skrevet torsdag kl 06:57 Skrevet torsdag kl 06:57 Jeg har vært i mine trakter, bare Drømmer du om å bli mangemillionær? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 13:05 Skrevet torsdag kl 13:05 Vi drømmer egentlig ikke om det Tipper du på Lotto og Vikinglotto??
N-4K0 Skrevet torsdag kl 16:00 Skrevet torsdag kl 16:00 Av og til, hovedsaklig går det i Eurojackpot. Liker du hest?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 17:44 Skrevet torsdag kl 17:44 Vi synes at hester er flotte dyr Liker du å se på naturprogrammer på tv??
N-4K0 Skrevet torsdag kl 21:42 Skrevet torsdag kl 21:42 Jeg kan godt se på det, når jeg en sjelden gang ser på tv. Liker du godis med colasmak?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 23:21 Skrevet torsdag kl 23:21 Vi spiser det, men det er ikke favorittsnopet vårt Liker du bringebærdrops??
MR SPEED Skrevet fredag kl 11:59 Skrevet fredag kl 11:59 Det gjør jeg liker du dere vi oss THE BEATLES ❤️❤️❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 13:21 Skrevet fredag kl 13:21 Vi Elsker The Beatles.♥️♥️♥️♥️ Liker du The Beach Boys??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå