Gå til innhold

ok da var det gjort


Anbefalte innlegg

Nå har jeg bestillt et fuji s7000 og et Twinmos 256mb cf kort hos www.pcutstyr.no

eneste jeg synes var litt rart er at de har 3 versjoner inne, en som det står (EU) på en som det står (engelsk) på og en som det ikke står annet en produkt navn. å de har forskjellig pris. Noen som vet hva dette betyr?.

 

leger ved bilde for å hvise.

pcutstyr.GIF

Endret av zoneman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett andre plasser de også har sånn. Der stod det at EU-versjon kom med Tysk instruksjonsbok, men mulighet til å laste ned Engelsk via nettet, Engelsk-versjon kommer med da med Engelsk manual og den det ikke står noe på er Norsk-versjon. Mulig prisen er forskjellig fordi de slipper å oversette manualen?? det er ihvertfall ikke noe forskjell på kamerane ifølge Komplett Data.

 

Arrester med gjerne hvis dette er feil...

Lenke til kommentar

Det spørs vel om en manual trykket på norsk er verdt 660 kr. For det er eneste forskjell.

 

Manualene er som regel levert med i pdf-format på div. språk. Så hvis du har en printer tilgjengelig kan du spare 660,-

 

Manualen er også tilgjengelig på web'en til Fuji (engelsk), har selv lastet den ned for å se på specs. til dette kameraet.

Lenke til kommentar

Dere hadde rett, jeg ringte å hørte å han som svarte sa at det antagelig var tysk eller noe annet språk i manualen.

 

Jeg bare håper jeg får en model som er laget etter 15 december siden fuji har tilbakekalt alle de kamerane i england å bare der, fordi det var noe feil med dem som gjorde at noen cf minnekort tømte bateriene selv om du skrude kamraet av.

Lenke til kommentar

Tviler på om de leverer ut nye kameraer nå fra Fuji uten at de er firmware oppgradert. Eneste muligheten til å få et som ikke er oppgradert er hvis de har hatt det liggende på lageret en stund. Du vil uansett få denne oppgraderingen gratis fra Fuji, men du får bare ikke gjort det selv. Lurer på når Fuji skal begynne å lage kameraer der du kan oppgradere selv?

Lenke til kommentar

Jeg fikk mitt S7000 for en uke siden. Bestilte som zoneman med en 256MB brikke, bestilte også med oppladbare batterier.

 

Er fornøyd med kameraet, skikkelig quality-feeling, bildet i søkeren er veldig bra.

 

Har et Fuji 6900Zoom fra før av. Er litt misfornøyd med at det nye kameraet ikke hadde oppladbare batterier med innebygget lader, noe 6900 hadde.

 

Men det viktigste....kameraet tar veldig bra bilder.

Lenke til kommentar

hvem bestillte du i fra Mrspock?, jeg har fått kameraet mitt nå å det hviser seg at jeg har fått en model laget før 15 dec i fjor (serieNR 34L30746) noe som er skikkelig kjipt jeg tror nemelig at de bateri problemene som det er snakk om skjer her, setter inn nye baterier å det tar ikke lang tid før de er tomme, har ikke brukt kamera så fordømt lenge liksom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...