Panasonic Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Har store problemer med mitt 5 timer gamle Powercolor Radeon 9600XT-kort Jeg har gjort alt for å slette driverne fra det forrige nvidia-kortet, men ingenting hjelper! Ser ut som at bios og hovedkortet tror at kortet har 64mb sdram, spillene som fulgte med kortet hakker enormt! Hva skal jeg gjøre! Desperat!
andesam Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 kan du reinstallere datan da? hvis du ikke har noe viktig å spare på. last ned nasty file remover (tror det heter noe sånn) eller søk på et program til å fjerne filer som ikke vil gå vekk. Har du installert den nye driveren? Hvis ikke er det ikke rart hvis det hakker, ikke rart hvis du har gammle nvidia drivere heller.
Swixz Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Hvis du bruker avinstalleringsprogrammet i kontrollpanel, skal ikke det bli problemer. Prøv å installere det gamle nvidiakortet på nytt, for så å avinstallere det riktig. Drivere og nvidiarelatert programvare først. En formatering er SISTE utvei. Sjekk at du ikke har en IRQ konflikt med noen PCI-kort e.l. Last ned alle oppdaterte drivere for OS og skjermkort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå