Gå til innhold

underground og radeon 9600 pro


wichtom

Anbefalte innlegg

har litt problemer med nfs underground når jeg spiller. det lugger litt når jeg spiller. akkurat som spillet henger et tiendel secund. er fasken så iriterende. og det var kun første gangen jeg testet spillet med en en bil som ikke gikk sååååå fort. da burde vel mitt kort taklet det da grafikken ikke gikk så fort som den gjør når bilen suser bortover i en svimlende fart senere i spillet etter div oppgraderinger. har klokket kortet endel oxo vet ikke om det har noe med det å gjøre. 480/344 noen med samme erfaring?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har akkurat samme problemet... har akkurat kjøpt meg radeon 9800XT og det er visse brett som "lugger"... det er utrolig irriterende jeg vet. vil også vite om det er noen grunn til dette. mitt gamle gf4 ti 4200 taklet dette spillet helt supert(helt til det tok kvelden). og i de nye oppgraderingene til spillet blir det bare mørkere og mørkere jo fortere jeg kommer opp i fart.... nå jeg bruker "nos" så blir skjermen helt mørk. nå kjører jeg kortet mitt uklokket og har samme problem. det må da være en grunn...

Lenke til kommentar

Når det gjelder bruken av nitro så har du muligheten til å slå av denne effekten under Custumize grapichs (eller noe sånt). Nederste valget hvis jeg ikke tar helt feil.

 

Og når det gjelder "lugginga" så virker det litt rart at et 9800 sliter når mitt MX 420 greier det helt fin fint :yes:

Lenke til kommentar
Når det gjelder bruken av nitro så har du muligheten til å slå av denne effekten under Custumize grapichs (eller noe sånt). Nederste valget hvis jeg ikke tar helt feil.

 

Og når det gjelder "lugginga" så virker det litt rart at et 9800 sliter når mitt MX 420 greier det helt fin fint  :yes:

9800 sliter ikke med nfsu.. dette er et driver problem, eller en feil med nfsu. Trodde faktisk det var sistnevnte, da jeg har hørt at dette har blit fikset i div. patcher.

 

går helt smooth me mit 9600 pro :dontgetit:

Endret av Hardfredd
Lenke til kommentar

Sjekkliste:

 

Har du nyeste lydkort drivere?

Har du nyeste Skjermkort drivere?

Hva har du kjørende i bakgrunnen på windows?

kjør msconfig i start/run. Gå til startup, Fjern alt som du ikke trenger for og spille.

Restart, og prøv igjen. (Du stiller bare alt tilbake etterpå)

 

Hvis ingenting hjelper her, så må du enkelt og greit stille ned grafikken til det ikke lugger mere.

 

Hadde FX5600 ultra/pro 256 før, og det lugga som juling.

Lugger ikke nå med mitt 9800 XT kort.'

 

Dette spillet er krevende ;)

 

Edit: Og svart skjerm når du bruker nitro, er normalt. Det er G-kreftene som gjør det, slik er det i virkeligheten. Du slår enkelt av denn funksjonen i options.

Endret av ExTerminator
Lenke til kommentar
har testet med patch, lugger fordet. Funker glimrende på mitt 9500pro, men vil ikke på 5900XT. kjipern!

Jeg har hørt AT ATI brikkesettet ikke takler Nfsu så godt som GF brikesettet...

æ å har lugging i spillet liksom sonn at skjermkortet ikke takler spillet...

men det er jeg SIKKER på at det ikke er .... har prøvd alle metoder, men ingenting virker for mitt radeon 9500pro kort...

Lenke til kommentar

Hvilke drivere bruker dere da?

 

Når jeg kjøpte kortet mitt installerte jeg driverne som kom med kortet, Catalyst.

Jeg kasta meg rundt for og teste spillet i Raven Shield. Dæven jeg ble skuffa, det hakka og så stygt ut, og fikk dårlig framerate.

 

Bytta drivere til Omega 3.10, og det ble DOBBELT så bra, alt går flytende, og er mere stabilt.

 

Bare prøv, skader ikke.

Lenke til kommentar

jeg bruker omega driverne... men kan det ha noe med hva jeg har stilt på i bios? for jeg har ikke rørt bios, annet enn de 200 mhz jeg har klokka. har du noen tips om hvilke instillinger kortet burde stå på da? det hadde vært fint å få orden på ting... pc'en til mamman min har p4 2.8 og samme ram som meg men hun bruker 9700 pro og spillet går helt greit der også... det er til og med forskjell på vietcong har jeg merka. jeg kjører spillet på 100-70 fps noe mellom der, mens pc'en til mora mi ligger op 150 fps. hva er galt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...