Gå til innhold

Kalender app som støtter Google og Office?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har byttet grunn systemet på eposten på jobben. Hadde før Gmail, og da var det ikke noe problem å ha både privat og jobb kalender i samme kalender (Da jeg også har Gmail privat).

Nå er eposten flyttet over til Microsoft, (samme epost adresse), men da får jeg det ikke til å fungere lenger. Jeg får ikke Outlook kalenderen opp i Gmail appen, selv om jeg kan velge outlook der jeg legger til kalender, får bare at jeg må legge inn google konto.

Får ikke lagt inn gmail i outlook kalenderen, samt har brukt den litt før, og liker den ikke på mobilen.

Noen som kan anbefale en som fungerer på begge og får begge i samme widget på min Samsung S24?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV
Skrevet

På Android har jeg ikke funnet annen løsning enn å bruke Outlook-appen for å kunne hente Outlook-kalender og -kontaktliste. Jeg bruker Gmail kun til epost selv, så jeg vet ikke hvordan Outlook-appen takler kalender og kontakter fra Gmail. Outlook-appen kan synkronisere til lokal Kalender-app og lokal Kontakter-app, så dersom du setter opp både Gmail-appen og Outlook-appen og aktiviteter synkronisering bør begge kalendere vises i Kalender-appen. På iPhone virker alt i Apples epost-app.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...