MR SPEED Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 23.3.2025 den 19.15): 😉😉 Her var dere nei feil 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Forfatter Skrevet 26. mars MR SPEED skrev (1 time siden): Her var dere nei feil Nå var vi her.😉😉
SprengeMobil Skrevet 26. september Skrevet 26. september Jeg savner @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT, han som stadig hæppet og skættet når han var innom her. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. september Forfatter Skrevet 26. september SprengeMobil skrev (10 minutter siden): Jeg savner @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT, han som stadig hæppet og skættet når han var innom her. Vi savner han også her inne på forumet. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. september Skrevet 27. september Jeg ekstremt savner ho Appelsinselger. Hun finnes ikke lengere her inne på Diskusjon.no. 😔🥺😭 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. september Forfatter Skrevet 27. september TheDarkSycamore - SCM skrev (16 minutter siden): Jeg ekstremt savner ho Appelsinselger. Hun finnes ikke lengere her inne på Diskusjon.no. 😔🥺😭 Vi savner henne også.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. september Forfatter Skrevet 27. september Vi savner @Embla Otheaher inne, vi tenker på henne hver dag.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. september Forfatter Skrevet 28. september MR SPEED skrev (9 minutter siden): Savner han @Ryuuou 😢😢 savner Han enteren 😢😢 Vi savner dem også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå