Gå til innhold

Cassidy Tvillingene sin Store The Beatles og Rolling Stones Tråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden):

Men Cassidy Tvillingene må rette deg litt der, for Hvilken sang hører du på nå er jo i Lekeplassen, den burde jo også ha vært i musikk kategorien og det er den ikke.😊😊

Det er sant, Hvilken sang hører du på nå leken er bygd opp som en lek og musikk. 🙃🙃 Denne tråden her er ikke bygdopp som en lek. Denne tråden er kombinasjon av musikk og hobby. Tror dere meg ikke, så snakk med han @Gavekort. Han vil si det samme som meg. 🤗🤗

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden):

Det er sant, Hvilken sang hører du på nå leken er bygd opp som en lek og musikk. 🙃🙃 Denne tråden her er ikke bygdopp som en lek. Denne tråden er kombinasjon av musikk og hobby. Tror dere meg ikke, så snakk med han @Gavekort. Han vil si det samme som meg. 🤗🤗

Cassidy Tvillingene synes nå at tråden vår også er bygd opp som en lek, hvor det postes Beatles og Stones bilder ig videoer om hverandre.😊😊

Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden):

Jaja, dere om det. 😏😏

Cassidy Tvillingene opprettet denne tråden her uansett for å unngå dårlig stemning i Chattetrådene i OT-Baren, for det var litt klager over at det ble postet litt mye Beatles og Stones videoer der, så derfor opprettet vi denne tråden her for at situasjonen skulle roe seg.😊😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...