Gå til innhold

Vaske pels tilgriset av fett?


Anbefalte innlegg

Bikkja krabba under bilen, og har nå blitt svart, i stedet for hvit; han er full av fett fra understellsbehandling med lanolin. 

Jeg har skrubba hele jæveln med grønnsåpe, men er litt redd for å bruke noe som blir for sterkt. Grønnsåpe hjalp litt, men han er fortsatt veldig tilgriset, og jeg har gitt opp etter en tredels flaske og en halvtimes skrubbing i dusjen. 

Hva i all verden gjør jeg? Jeg vurderer å barbere ham, men maskina er så dårlig at det vil sannsynligvis ta mange dager. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk olivenolje for å fjerne oljerester, og så bruker du vanlig håndsåpe for å skylle ut olivenoljen etterpå. Fungerer på mennesker og pelskledde...
(rapsolje, solsikkeolje eller maisolje virker like bra men lukter ikke like godt som olivenolje :)  ).

Endret av bar1
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldingen, jeg fikk ikke prøvd olivenolje (hadde det ikke), men jeg hadde en boks med gammel håndrens. Sånn grov type som man gnir inn i hendene og skyller med vann.

Den klarte å ta det aller værste, resten ble klipt vekk. Så nå ser Satan ut som en jævel.😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...