Gå til innhold

Rart brukergrensesnitt på Nordnet


Anbefalte innlegg

Når jeg logger inn på Nordnet er det ingen lett måte å komme til aksjelisten på fra overview/Min økonomi. Jeg må velge Børs & Marked -> Handle aksjer, og så kommer jeg til en side hvor det står:

Invester i aksjer.

Kjøp og selg aksjer på noen
av verdens største markeder.

Åpne konto

... etc... Som om jeg ikke er logget inn?

Jeg må deretter velge Aksjelister fra menyen der for å komme til listen over selskaper. Dette virker tungvint. Etter å ha klikket meg inn på et selskap fra aksjelisten er det ingen måte å gå tilbake til listen på. Foruten å bruke back-knappen i browseren.

Er det slik for alle? Virker dårlig designet. Eller er det noe galt med min konto...

Endret av BlackBabyJesus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg går på Børs & Marked -> Aksjekurser (valget rett over Handle aksjer), så får jeg opp norsk Oslo børs som start, og kan derifra velge hvilke marked som helst, etter behov. Det er i alle fall den raskeste veien jeg har funnet til børslister. Kan hende andre har funnet raskere metoder?

Endret av Neffi
Lenke til kommentar
34 minutes ago, Neffi said:

Hvis jeg går på Børs & Marked -> Aksjekurser (valget rett over Handle aksjer), så får jeg opp norsk Oslo børs som start, og kan derifra velge hvilke marked som helst, etter behov. Det er i alle fall den raskeste veien jeg har funnet til børslister. Kan hende andre har funnet raskere metoder?

Den måten funker greit. Burde jeg kanskje ha prøvd før jeg postet. 😛

Men jeg finner fortsatt ingen lett vei tilbake til listen etter å ha valgt et selskap. Må bare bruke back-funksjonen i browseren.

Kron.no har et lignende problem når man melder seg inn/velger fond å sette penger i. Etter å ha klikket seg inn på et fond i løpet av prosessen må man bare bruke back og stole på at det man holdt på med har holdt seg statisk.

Lenke til kommentar
BlackBabyJesus skrev (Akkurat nå):

Den måten funker greit. Burde jeg kanskje ha prøvd før jeg postet. 😛

Men jeg finner fortsatt ingen lett vei tilbake til listen etter å ha valgt et selskap. Må bare bruke back-funksjonen i browseren.

Kron.no har et lignende problem når man melder seg inn/velger fond å sette penger i. Etter å ha klikket seg inn på et fond i løpet av prosessen må man bare bruke back og stole på at det man holdt på med har holdt seg statisk.

Det er gratis å bruke flere faner! Gjerne fordelt på flere skjermer. Så slipper man å gå hit og dit hele tiden :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...