Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Har noen fikset overbitt? Tannreguleringsprøsmål


Gjest 2a2a5...702

Anbefalte innlegg

Gjest 2a2a5...702

Er voksen. Har litt skjeve tenner nå, men tok regulering da jeg var barn så er ikke så hypp på å regulere enda en gang, MEN det som reguleringstannlegen aldri nevnte noe om eller prøvde å hjelpe meg med den gangen var overbittet mitt. Dette irriterer meg fordi nå må jeg jo isåfall bruke flere 10.000 på å fikse det når det kunne blitt gjort samtidig som da jeg gjorde den vanlige reguleringen som barn. Jeg TROR etter å ha prøvd å måle selv at overbitt et mitt er 6-7mm.. 

 

Gjorde du det som barn eller voksen? 

Hvordan foregår det? Er det en plate man har eller er det klosser man har på 2 tenner oppe og nede og så en sånn stikk man selv fester på disse klossene? 

Vil man få noe endret kjeveparti utvendig utseendemessig av dette eller endrer det kun innvendig selve tennene? Har nemlig tilbaketrukket hake og mye dobbelthake som er litt av grunnen til at jeg vil fikse overbitt et, men usikker på om det vil endre utseende på utsiden? 

Anonymous poster hash: 2a2a5...702

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 2a2a5...702

Og hvis noen har har fått fikset kun overbitt hos reguleringstannlege hvor mye betalte du for det? 

Anonymous poster hash: 2a2a5...702

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...