Gå til innhold

SE z600


Anbefalte innlegg

Jeg ser at mange klager på at det er så dårlig minne på SE z600..

Hvor stort minne er det i praksis på denne telefonen..

For det er vel slik at så så mange kb er "reservert" til telefonbok ??

 

Det er vel også slik at man kan ha flere tlf nr på hver kontakt ?

Er det sånn at man også kan ha det slik at man får opp et bilde av den personen som ringer ?? (hvis man har det lagra seff..)

 

har z600 sånn friends messaging sak som t630 har ?

 

det jeg lurte på for nå..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den har 2mb dynamisk minne, som vil si at alle funksjoner deler det same minne. Det er verken meir eller mindre enn det de fleste andre telefoner har. Ett sv unntaka er vel samsung e-700 som har hele 9mb som er vel å bra siden det er en kameratelefon og bilder tar PLASS. Z600 skulle nok helst hatt mer minne den også, men tror ikkje minne kapasiteten vil bli noe stort problem. Meinte å ha sett at den kan lagre 500 personer i telefonboka, samt lagre flere nummer på same kontakt.

 

Reviews av z600: http://www.mobileburn.com/review.jsp?Id=492

Lenke til kommentar

Z600 er byggd på t610; imens t630 er etterfølgeren till t610... z600 har mest til felles med t610 egentlig. Du får jo plass til en god del bilder; og med de gode datamulighetene er det inget problem å overføre bildene til data ;)

 

telenor har ikke akkurat støtte for alle teknologier nei; det de har støtte for er å gjøre kundene blakke...

Lenke til kommentar
På 100kb kan man ha ca 3 bilder,eller 2 javaspill.

Ehhh, 100kb på 3 bilder og 2 javaspill? Snowballfight tar alene 93kb, 1 bilde tar ca. 20-30kb..... så det kan ikke stemme helt.

hvis man regner om på nytt så vil det ca. bli: 248 kb.... kanskje litt overderevet mye, men det tar mer enn 100 kb ihvertfall!

Lenke til kommentar
På 100kb kan man ha ca 3 bilder,eller 2 javaspill.

Ehhh, 100kb på 3 bilder og 2 javaspill? Snowballfight tar alene 93kb, 1 bilde tar ca. 20-30kb..... så det kan ikke stemme helt.

hvis man regner om på nytt så vil det ca. bli: 248 kb.... kanskje litt overderevet mye, men det tar mer enn 100 kb ihvertfall!

Det står 3 bilder eller 2 javaspill.

Lenke til kommentar

klarte meg meget bra meg 2 megg minne, bare å huske å slette MMS maler og utsendte MMSer som åt opp plass fort, minne ble aldri fullt, hadde mange sanger eller ringetoner på 1~3 min og 50 bilder og maaange meldinger, 2 megg holder for normale folk

 

ps. hadde en del spill lagt inn også.. og bilder kan man jo legg inn på datan selvom man ikke har bluetoothe/IR kan jo bruke mail!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...