Gå til innhold

Nye gaming-flaggskip til hausten?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del (trodde en stund det samme ville gjelde de fleste men mye tyder på noe annet) bruker jeg ikke 25k -+ på High end skjermkort uansett. OC var en artig hobby men så artig bli det aldri for min del. Så om det ikke er planer om å få prisen ned til mellom 4 - 8 k så sier jeg nok adjø til hobbyen jeg hadde lenge med å kun kjøpe High End for så å se hvor langt jeg fik OC dem.

Når det kommer til spilling så er det vell fortsatt slik at spill hovedsakelig lages til konsoller og derfor er dårlig utnyttet Grafiskt til PC til å få bruk for High-end skjermkort (?), for jeg husker det slik tidligere at man måtte OC sine high end kort for å få Half life2/FarCry/Crysis1 til å kjøre på High setting i det hele tatt, det gjorde jo det hele mer interessant, grafikk messig lå da også spillene langt forran Konsoller. Crysis 1 krevde jo enormt å hadde effekter som aldri var brukt før, Crysis spill etter det første krevde mye mindre for å få dem til å rulle OK på konsoller & de fleste nye effekter & fyssikk du fikk på Crysis 1 var fjernet. Sum summarum er det for meg null interesse å bruke 25k på High end kort..

Endret av simalarion
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...