Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 16:52 Forfatter Skrevet fredag kl 16:52 MR SPEED skrev (6 timer siden): Innrømmer kjøptec oreo 😎 Vi Innrømmer at vi Elsker Oreo.😋😋
MR SPEED Skrevet fredag kl 18:08 Skrevet fredag kl 18:08 Innrømmer hentet vann nå andre flaske da 😜 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 18:21 Forfatter Skrevet fredag kl 18:21 Vi innrømmer at tanken da vi opprettet denne tråden her var at man kun skulle skrive en innrømmelse per dag.
MR SPEED Skrevet fredag kl 18:23 Skrevet fredag kl 18:23 Innrømmer nå Hellstrøm er en historisk hissig propp 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 18:29 Forfatter Skrevet fredag kl 18:29 MR SPEED skrev (5 minutter siden): Innrømmer nå Hellstrøm er en historisk hissig propp Vi innrømmer at vi må si oss enige der.😉😉
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 19:02 Forfatter Skrevet fredag kl 19:02 MR SPEED skrev (29 minutter siden): Innrømmer spiste litt sushi bowl
N-4K0 Skrevet i går, 03:05 Skrevet i går, 03:05 Jeg må innrømme at jeg sjelden gidder å gi likes på innleggene til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) fordi de har så jækla mange likes 1 1
MR SPEED Skrevet i går, 04:50 Skrevet i går, 04:50 N-4K0 skrev (1 time siden): Jeg må innrømme at jeg sjelden gidder å gi likes på innleggene til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) fordi de har så jækla mange likes Her fikk du en 1
Fumla Skrevet i går, 07:33 Skrevet i går, 07:33 Innrømmer å ha vært våken i to timer og sitter fremdeles i "pysjen" (som i varmen betyr singlet og truse). 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 11:58 Forfatter Skrevet i går, 11:58 Vi innrømmer at vi egentlig ikke bryr oss så mye om vi får likes eller ikke.😉😉
MR SPEED Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden (endret) Skjelvgråt skrev (På 25.3.2025 den 13.41): Fordi dere har bedre døgnrytme? Innrømmer at jeg enda ikke har kommet igang med rydding og vasking Skammer du deg ikke, å snoke sånn på CC da. Du skulle skamme deg @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Endret 18 timer siden av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18 timer siden Forfatter Skrevet 18 timer siden Vi innrømmer at vi er kokte i varmen.🥵🥵 1
MR SPEED Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Innrømmer fryser nå hutre nei tullet der er 22 varmegrader da 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden Vi innrømmer at vi ikke liker at det er meldt 30 varmegrader i Bergen i morgen, det er altfor varmt for oss.🥵🥵 1
Skjelvgråt Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 6 hours ago, MR SPEED said: Skammer du deg ikke, å snoke sånn på CC da. Du skulle skamme deg @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Joda.. Skammer meg 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden Vi innrømmer at vi straks skal spise frokost.😋😋
N-4K0 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Her var det 17,5 grader da jeg var ute en tur i (går)kveld mellom 22-23, jeg innrømmer at det var en fin temp selv om det var littegrann på den småkjølige siden. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå