Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Advokat i Trondheim for familievoldssak, mishandling gjennom hele oppveksten


Gjest 7bf3d...8c6

Anbefalte innlegg

Gjest 7bf3d...8c6

Hei! Mann (28)

 

Det som fikk meg til å innse hvor fucka dette er, er at jeg i går fikk vite at han har drevet å sagt til resten av familien at "Det å ta han med til psykolog var det verste valget jeg har tatt i livet mitt", og at det at jeg hadde fått Bipolar 2 diagnose var det verste som hadde skjedd meg, fordi da hadde jeg en unnskyldning.

Er nå i aktiv utredning for CPTSD i tillegg.

 

Er ganske lost, men har et sterkt ønske om å kjøre en sak mot min far angående et helt liv med mishandling som til tider fortsetter til den dag i dag. For det meste psykisk vold, omsorgssvikt, litt fysisk men ikke slag, frihetsberøvelse, diskriminering, mobbing, trakassering. Har til forrige uke jobbet i hans firma pga. en form for stockholm syndrom, og har plutselig kommet meg gjennom en mur og jeg ser lyset. Dette er ting som har pågått med både meg og min søster(32), og til tider så har min bror vært en del av dette. Bror(36) har endt opp så si enda verre en far, så jeg vil involvere barnevernet for broren min som er far til 2 stakkars barn. (dette blir en egen sak) Min søster er også et offer for alt dette og også tidligere kollega til forrige uke. Er da selvfølgelig på grov mishandling i nære relasjoner med det aller første, men sikkert en del lover til som går under samme kappe.

 

Er ganske overveldet og ønsker litt støtte med å finne en veldig god bistandsadvokat jeg ihvertfall kan bruke min gratis time hos. Gjerne kjør på tanker, ideer og/eller erfaringer i lignende saker om noen har.

Anonymous poster hash: 7bf3d...8c6

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...