BustaH Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Heisann, jeg har en Plextor 708A dvd brenner Har hatt den sia 1 desember , alt har funket helt perfekt frem til i dag Skulle lese og brenne vanlige cdr plater men brenner er helt død , ikke noe livs tegn, men hvis jeg setter inn dvdr plater da leser og brenner den... Hva er galt ? jeg har nyeste firmware (feilen kom på den orginale firmware som ble levert med brennern)
thoregutt Skrevet 21. januar 2004 Skrevet 21. januar 2004 Heisan ! Har hatt akkurat samme problem som deg. Min virket perfekt i 2 mnd., før den sluttet å lese vandlige cd, cd-r og cd-rw plater. Jeg gikk på www.plextor.be, og beskrev problemet mitt der. Endte med at jeg returnerte brenneren min til Plextor i Belgia. Slapp å betale porto o.l. selv. Det var faktiskt et fraktfirma som hentet pakka på døra mi. Det gikk ca. en uke fra jeg sendte den til jeg fikk ny. Det er noe tungvint arbeid med utfylling av skjemaer o.l., men det gikk da til slutt. Du får ha Lykke Til !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå