termomann Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Hoi. I ny og ne ser jeg film på TV rett fra skjermkortet mitt. Dette oppnås selvsagt med nvidias klonefunksjon. Kloning står for enkelhets skyld alltid på hos meg, og jeg lurer på om dette "stjeler" ressurser ved f.eks. spilling eller andre krevende oppgaver?
KjellMagne Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 du kan jo bare prøve et benchmarking program med og uten kloning. Feks 3Dmark http://www.madonion.com
termomann Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Skrevet 15. januar 2004 Joda, det kan jeg selvsagt gjøre, men min erfaring er at resultatene blir litt forskjellig fra gang til gang, selv om de kjøres rett etter en reboot. Men det er klart, er forskjellen stor er jo svaret gitt. Lurte bare på om noen visste svaret... hvis ikke er det hjem og prøve sjøl
PoleCat Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Kjører kloning med en LCD og en CRT på alltid. Har aldri merka noen ytelsesforskjell, testa i 3DMark både i klone og normal modus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå